Eelmisel aastal tehtud küsitlusuuringu kohaselt ületatakse kõige sagedamini ja kõige enam kiirust linnadevahelistel põhiteedel, seejärel kohalikel maanteedel ning kõige harvem ja vähem linnades ja asulates, kirjutab transpordiameti liiklusohutuse strateegialoome juht Alo Kirsimäe.
Foto: Andras Kralla / Äripaev
Transpordiamet alustab peagi keskmise kiiruse mõõtmise metoodilist uuringut, et leida parim viis liiklusohutuse parandamiseks ning turvalist liiklemist ohustavate saririkkujate liiklusest kõrvaldamiseks. Projekti ajal karistusi ei tehta ning isikuandmeid ei koguta, vaid analüüsitakse pseudonüümitud andmeid. Eesmärk on vähendada liikluses hukkunute arvu. Ilma täiendavate liiklusohutust suurendavate meetmeteta pole võimalik surmasid ja raskeid vigastusi vähendada.
Minul pole midagi selle vastu, kui politseinik mõõdab põõsas mu kiirust, sest tean, et need andmed ei salvestu kuhugi. Keskmise kiiruse tuvastamine on aga privaatsusesse sekkumine, mille jaoks on vaja ühiskonna nõusolekut, ütles advokaat Indrek Sirk Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
27. septembril toimub Tallinnas eksklusiivne kinnisvarainvestoritele suunatud kohtumine, kus osalevad Dubai suurima erakinnisvaraarendaja DAMAC Properties esindajad.
Tehisaru vastab sinu küsimustele Äripäevas ja kõigis teemaveebides ilmunud artiklite põhjal. Vastuse koostamisel ei võta tehisaru arvesse viimase päeva jooksul ilmunud artikleid.
Huvitavad küsimused
Äripäeva tehisaru otsib vastuseid artiklitest, mis on ilmunud Äripäevas, selle 14 teemaveebis ning Imelises Teaduses, Imelises Ajaloos ja Kalastajas viimase viie aasta jooksul. Vastuseid koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil aripaev@aripaev.ee.