• OMX Baltic0,45%293,99
  • OMX Riga0,69%912,65
  • OMX Tallinn−0,46%1 907,43
  • OMX Vilnius0,74%1 267,72
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,19%9 406,78
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • OMX Baltic0,45%293,99
  • OMX Riga0,69%912,65
  • OMX Tallinn−0,46%1 907,43
  • OMX Vilnius0,74%1 267,72
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,19%9 406,78
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • 09.02.24, 06:00

Myraka ettevõtlusblogi: soodustuse lõppemise eel päästmist oodates

Niigi talvevaenulikul Myrakal lõpeb märtsist alustava ettevõtja soodustus. Võib-olla seepärast kisuvadki mõtted nõnda minoorseks …
Äripäeva kolumnist Üllar “Myrakas” Priks hoiab lugejaid kursis, kuidas läheb tema toitlustusäril, osaühingul Suur M.
  • Äripäeva kolumnist Üllar “Myrakas” Priks hoiab lugejaid kursis, kuidas läheb tema toitlustusäril, osaühingul Suur M.
  • Foto: Valdo Ots
Midagi pole öelda, veebruar on aasta kõige jälgim kuu. Tegelikult on hirmsad ka sellele eelnevad november, detsember ja jaanuar, aga tuleb välja, et sarnaselt diktaatorite maailmaga on ka kuudest see kõige lühem üksiti kõige sadistlikum. Kui hilissügisel on veel mingisuguseidki energiavarusid, millega kaamosele vastu pressida, siis veebruariks on need kõik otsas ja ees seisab veel nädalate viisi maapealset hauda.

Seotud lood

Arvamused
  • 19.01.24, 06:05
Myraka ettevõtlusblogi: minu uue äri esimene tööots sel kuramuse talvel
Äripäeva kolumnist-ettevõtjal Myrakal on esimene catering tehtud. Nüüd keskendub ta taas talve vihkamisele.
Arvamused
  • 21.12.23, 06:00
Myraka tänavatoitlustajate välimääraja: külakurnajast vahavuntsini
Äripäeva kolumnist-ettevõtja Üllar “Myrakas” Priks nägi suvel sündmuselt sündmusele sahisedes kõiksugu müügiks pakutavat tänavatoitu. Ent vähemalt sama suuresti erinesid tegelased, kes seda kraami müüa püüdsid.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele