• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 09.02.24, 06:00

Myraka ettevõtlusblogi: soodustuse lõppemise eel päästmist oodates

Niigi talvevaenulikul Myrakal lõpeb märtsist alustava ettevõtja soodustus. Võib-olla seepärast kisuvadki mõtted nõnda minoorseks …
Äripäeva kolumnist Üllar “Myrakas” Priks hoiab lugejaid kursis, kuidas läheb tema toitlustusäril, osaühingul Suur M.
  • Äripäeva kolumnist Üllar “Myrakas” Priks hoiab lugejaid kursis, kuidas läheb tema toitlustusäril, osaühingul Suur M. Foto: Valdo Ots
Midagi pole öelda, veebruar on aasta kõige jälgim kuu. Tegelikult on hirmsad ka sellele eelnevad november, detsember ja jaanuar, aga tuleb välja, et sarnaselt diktaatorite maailmaga on ka kuudest see kõige lühem üksiti kõige sadistlikum. Kui hilissügisel on veel mingisuguseidki energiavarusid, millega kaamosele vastu pressida, siis veebruariks on need kõik otsas ja ees seisab veel nädalate viisi maapealset hauda.

Seotud lood

Arvamused
  • 19.01.24, 06:05
Myraka ettevõtlusblogi: minu uue äri esimene tööots sel kuramuse talvel
Äripäeva kolumnist-ettevõtjal Myrakal on esimene catering tehtud. Nüüd keskendub ta taas talve vihkamisele.
Arvamused
  • 21.12.23, 06:00
Myraka tänavatoitlustajate välimääraja: külakurnajast vahavuntsini
Äripäeva kolumnist-ettevõtja Üllar “Myrakas” Priks nägi suvel sündmuselt sündmusele sahisedes kõiksugu müügiks pakutavat tänavatoitu. Ent vähemalt sama suuresti erinesid tegelased, kes seda kraami müüa püüdsid.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele