Katkine Toyota veab reklaamivankrit

Foto: Toyota of Suprise
Jaga lugu:

The Drive kirjutab, et USAs asuv Toyota esindus on oma müügisaali keskele välja pannud täielikult purunenud sõiduki.

Foto: Toyota of Suprise

Kogu maailma autofännid vaidlevad tuliselt selle üle, kas vanasti olid autod ilusamad ja paremad või mitte. Viimasel ajal näikse saavutatud üksmeel selles osas, et vanemad sõidukid olid tõesti nägusamad. Aga kas ka ohutumad? Kindlasti mitte - nagu näitab ühe Toyotade edasimüüja müügisaali eksponaat - 2018. aasta Camry, mis jäi karmis avariis kahe raskeveoki vahele.

Müügisaalist leiab tavaliselt veatud sõidukid, otse autotootja värskeimast loomingust, aga Toyota Arizona esindus otsustas teha erandi ühele Camryle, mis päästis oma juhi elu.

Esinduse töötaja Ramon Suarez oli teel lennujaama, kui tema autole sõitis tagant otsa raskeveok. Tugev kokkupõrge paiskas sõiduki otse eesseiva veomasina otsa, pigistades Toyota niimoodi otsekui õudusunenäost pärit autovõileiva vahele.

Õnneks on uuel Camryl TNGA moodulpaltvorm, mis on pälvinud autoajakirjanikelt oma jäikuse ja tugevuse eest palju kiitust. Avarii korral deformeeruma pidanud piirkonnad käitusid just nii, nagu ette nähtud, kogudes endasse avariist vabanenud kineetilise energia ja hoides sõitjateruumi tervena. Isegi auto uksed avanesid pärast õnnetust.

Ramon pääses avariist pea vigastusteta. Kui purunenud Camry esindusse toodi, tabas ettevõtte juhti Lewis Goldsteini ilmutus. “Mõtlesin, et mis oleks veel parem reklaam, kui näidata, kuidas sõiduk päästis elu ja tegi kõik, nagu ette nähtud.”

Nii seadiski müügimeeskond Camry müügisaali aukohale. Kuigi samal päeval esindust külastanud Toyota korporatiivse poole esindaja soovitas autovraki juriidilistel kaalutlustel kohe eemaldada, jättis Goldstein selle alles ja naudib nüüd tähelepanu, mida katkine auto ettevõttele toob.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt