• Jaga lugu:

    Ekspress Grupi käive kasvas online-äri toel

    Ekspress Grupi suuromanik Hans H. LuikFoto: Marko Mumm

    Ekspress Grupi käive kasvas kolmandas kvartalis aastaga 7% ja puhaskasum 42%.

    Ekspress Grupi käive ulatus kolmandas kvartalis 13,8 miljoni euroni, mis on 7% enam kui aasta eest samal ajal. Ettevõtte EBITDA oli 1,7 miljonit eurot ja puhaskasum 0,6 miljonit eurot. EBITDA ületas mullust tulemust 27% ning puhaskasum 42%.
    Raamatupidamise kasumiaruandes kajastub kolmandas kvartalis finantstuluna AS Ajakirjade Kirjastus ja AS SL Õhtuleht aktsiate omandamisest ASilt Eesti Meedia, nende müümisel OÜ-le Suits Meedia ja hilisemast reorganiseerimisest tekkinud kasum summas 1 miljonit eurot.
    Ettevõtte teatel näitasid kolmandas kvartalis kõik kontserni tegevusvaldkonnad head käibe ja kasumi kasvu. Meediasegment kasvatas EBITDA'd aastaga üle 200%, saavutades tulemuseks 0,32 miljonit eurot. Trükiteenuste valdkonnas kasvas käive 6% ja kasum oli 1,3 miljonit eurot. 
    „Kolmandas kvartalis üllatas meid meediasegmendi, eeskätt online-äride tulemus,“ kirjutati aruandes. „Erinevalt eelmistest aastatest oli sel aastal reklaamiturg suvel aktiivne ja Delfide müügiorganisatsioonid suutsid sellest aktiivusest igas riigis kasu lõigata. Käibe kasvu taga on endiselt eelkõige edukalt käivitunud uued teemaportaalid, uued reklaamilahendused, Delfi TV, kasvav mobiilirakenduse kasutamine ja eriprojektid,“ lisati aruandes.
    Ekspress grupi üheksa kuu käive oli 44,6 miljonit eurot ja puhaskasum 3 miljonit eurot. Puhaskasum kasvas aastaga 21%. 
    Kolmanda kvartali EBITDA rentaablus oli 12,5% võrreldes aasta varasema 10,5%-ga ning üheksa kuu kokkuvõttes 13,7% võrreldes aasta taguse 12,5%-ga. 
    Aasta viimase kvartali osas jääb ettevõtte juhtkond ettevaatlikuks. „Neljandas kvartalis ootame käibe kasvu 2-3% ning EBITDA kasvu ca 20%. Aasta kokkuvõttes võiks käibe kasv jääda vahemikku 4-5% ning EBITDA kasvu ootame vähemalt 15%,“ märgiti aruandes.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Rasmus Pikkani: ärme investeeri nii, nagu homset ei oleks
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Tulemuste ootus keris indekseid ülespoole
USA peamised indeksid lõpetasid päeva kergelt rohelises, kui investorid ootavad suure huviga suurte tehnoloogiaettevõtete teise kvartali tulemusi ning Föderaalreservi kohtumist, vahendab Bloomberg.
USA peamised indeksid lõpetasid päeva kergelt rohelises, kui investorid ootavad suure huviga suurte tehnoloogiaettevõtete teise kvartali tulemusi ning Föderaalreservi kohtumist, vahendab Bloomberg.
Raadiohommikus: Tesla teise kvartali tulemustest, Ööd Mirror Houses investeeringust ja e-kaubanduse rekordaastast
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Automüüjad vaatavad elektrikaubikute käsule altkulmu Lisakulu lööks otse tarbija rahakotti
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.