• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 09.12.15, 12:12

Apple peatas interneti-TV teenuse arendamise

Apple on peatanud interneti-TV otseülekande teenuse plaanid ning arendab edaspidi platvormi, mille kaudu saavad meediafirmad oma tooteid klientidele müüa, ütlesid asjaga kursis olevad inimesed Bloombergile.
Apple'i logo
  • Apple'i logo Foto: Bloomberg
Apple’i plaan müüa 14 kanaliga interneti-TV teenust 30-40 dollarise kuutasu eest on saanud mitu tagasilööki. Nimelt tahavad meediafirmad saada oma programmide eest oodatust rohkem raha, teatas üks asjaga kursis olev inimene.
CBS Corpi tegevjuht Les Moonves ütles teisipäeval toimunud konverentsil, et Apple paneb oma otse-TV plaanid „ootele“.
Apple’i probleemid iseloomustavad olukorda, kus uutel internetipõhistel teenusepakkujatel on keeruline meediafirmasid veenda, et tavapärane TV-teenus, mille kuutasu on umbes 85 dollarit, vajab rekonstrueerimist. Takistuse ületamiseks on kaks võimalust – Apple tõstab teenuse hinda või lepivad meediafirmad väiksema rahaga.
Praegu keskendub tehnoloogiahiid aga strateegiale, mis tegi edukaks iPhone’i – App Store’i avamine teistele arendajatele, et nad saaksid oma tooteid klientidele müüa. Apple on näinud, et paljud meediafirmad on televisiooni puhul just sellist lähenemist kasutanud.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 07.01.16, 07:49
Apple’i aktsia alla 100 dollari
Apple’i aktsia hind langes eile esimest korda viimase viie kuu jooksul alla 100 dollari, vahendab Reuters.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele