Värskest Euromonitori uuringust selgub, et inimesed kulutavad elektroonikale järgneval viiel aastal üha rohkem raha.
- Fugoo juhtmeta kõlar estitlus möödunud aastal Rahvusvahelisel Tarbiaelektroonikašõul Foto: epa
Euromonitori hinnangul on inimeste elektroonikaeelistused pidevas muutumises ning see on eriti kasulik just kallimasse hinnaklassi kuuluvate vidinate tootjaile.
Uuringu kohaselt hakkavad inimesed üha enam kasutama näiteks nutikellasid ning filme-sarju-saateid kaema tipptehnoloogiaid kasutatavatest televiisoritest. Samuti peaksid lähiaastail ausse tõusma juhtmeta kõlarid, mis vähemasti praegu on veel pigem nišitooted.
Juhtmeta kõlarite puhul on Euromonitori tarbijatehnoloogia valdkonna juhi Loo Wee Techi sõnul oluline eeskätt just kõlaritest tuleva heli hea kvaliteet, mille eest on inimesed tulevikus nõus üha enam raha välja käima.
Loo märkis, et inimesed muutuvad üha teadlikumaks ning seega tõusevad nende ootused tehnoloogiale. Näiteks märkis ta, et kui kunagi olid inimesed rahul nii GPRS kui 3G internetiga, siis nüüd ootavad nad juba LTE teenust.
Seotud lood
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.