Airbnb teatas, et ostab Hiina kodujagamisteenust pakkuva ettevõtte Xiaozhu ning laiendab seega haaret Hiina turul, kirjutab MarketWatch.
- Airbnb asutaja Nathan Blecharczyk Foto: EPA
Esialgu pole teada, kui suur on tehingu hind ning asjade käigu kohta pole Airbnb samuti kommentaare jaganud.
Küll aga on teada, et USA start-up'idel on Hiinas kanna kinnitamisega üpris raske, kuna kohalikud, sama teenust pakkuvad kohalikud ettevõtted on võitnud suure turuosa.
Airbnb on praegu Hiinas esindatud üpris tagasihoidlikult. Ettevõttel on riigis 30 töötajat ning veebisaidil seisab, et Hiinas pakutakse üksnes 75 000 majutusvõimalust. Kokku on kõigil Hiina kodujagamisteenust pakkuvatel ettevõtetel enam kui 3 miljonit majutusüksust.
Seotud lood
Eestiski populaarne lühiajalisi üüripindu pakkuv portaal Airbnb plaanib uudisteagentuuri Reuters teatel oma äri laiendada.
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.