• OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,52%6 173,07
  • DOW 301%43 819,27
  • Nasdaq 0,52%20 273,46
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,52%6 173,07
  • DOW 301%43 819,27
  • Nasdaq 0,52%20 273,46
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • 29.05.18, 10:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola hakkas alkoholi müüma

Coca-Cola müüb esimest korda 132 aasta jooksul alkohoolset jooki.
Coca-Cola plakat Tokyos
  • Coca-Cola plakat Tokyos
  • Foto: EPA
Lemon-Da nimeline sidrunimaitsega alkoholijook jõudis müügile Jaapanis, Kyushu saarel. Fukuoka linnas oli uut jooki degusteerima kogunenud sadu inimesi, kellest mitu tunnistas, et poleks USA ettevõttelt sellist katsetust oodanud. „Ma olen üllatunud, et see on Coca-Cola bränd,“ ütles 59aastane Hiroshi Tsukano. „See on hea, kuid ma lisaksin veidike greipi või veel rohkem sidrunit.“
Purgijoogid, mida tuntakse chuhai nime all, on Jaapanis väga menukad. Tihti tehakse neid schochu-nimelise alkoholi ja gaseeritud ning maitsestatud veega.
Coca-Cola siseneb alkoholiturule 3%, 5% ja 7% alkoholisisaldusega joogiga. Konkurents on tihe ning turuosa nimel tuleb Jaapanis võidelda Suntory Holdings Ltd., Kirin Holdings Co. ja Asahi Group Holdings Ltd toodanguga, mis hoiavad praegu poeriiulitel tugevat positsiooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Esialgu Jaapanist väljaspool jooki müüa pole plaanis.
Kuigi Coca-Colale kuulus aastatel 1977–1983 veiniistandus, pole ettevõte alates 1886. aastast alkoholijooke müünud. 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 19 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele