• OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1,17%6 771,55
  • DOW 30−0,53%47 085,24
  • Nasdaq −2,04%23 348,64
  • FTSE 1000,14%9 714,96
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,03
  • OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1,17%6 771,55
  • DOW 30−0,53%47 085,24
  • Nasdaq −2,04%23 348,64
  • FTSE 1000,14%9 714,96
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,03
  • 13.05.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mis Uber? Tooge Bolt välja!

Kuigi Uber läheb Alibaba ja Facebooki kõrval ajalukku ühe USA väärtuslikuma IPOna, valmistas esimene kauplemispäev investoritele pettumuse. Nüüd otsitakse vabandusi ja uuritakse, mis edasi. Eestis oodatakse aga pikisilmi Bolti börsileminekut.
Uberi meeskond reedesel börsikella helistamisel. Uberi juht D. Khosrowshahi vasakult kolmas. Kuigi Uberi aktsiad hinnati kõige alumises otsas, 45 dollari juures, alustas aktsia kauplemist sellest allpool, 42 dollari juures ja kukkus päeva lõpuks 41,57 dollarile.
  • Uberi meeskond reedesel börsikella helistamisel. Uberi juht D. Khosrowshahi vasakult kolmas. Kuigi Uberi aktsiad hinnati kõige alumises otsas, 45 dollari juures, alustas aktsia kauplemist sellest allpool, 42 dollari juures ja kukkus päeva lõpuks 41,57 dollarile.
  • Foto: SIPA/Scanpix
Esimese börsipäeva lõpuks, kui aktsia oli oma emissiooniväärtusest 8% kukkunud, oli Uber väärt 76 miljardit dollarit. Uberi juht Dara Khosrowshahi võis rahule jääda – börsile minek tõi Uberi kassasse 8 miljardit dollarit, millega üks maailma kiiremini kasvavaid ettevõtteid saab nüüd edasisi vallutusplaane rahastada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 13:15
Eesti vili maailmamerel: Scandagra lastis laeva, mis viis Hispaaniasse rekordilise koguse nisu
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele