Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Boeingu tarned kukkusid üle kahe korra
USA lennukitootja Boeing teatas teisipäeval, et tarnis maikuus 56% vähem lennukeid, võrreldes eelmise aasta sama ajaga, kuna firma populaarne lennukimudel 737 MAX on jätkuvalt lennukeelu all, vahendab Reuters.
Boeingu 737 MAX lennuki kokkupanek Rentonis Washingtoni osariigis asuvas tehases.
Foto: Scanpix/REUTERS/Jason Redmond
Boeing tarnis mais 30 lennukit, võrreldes 68 lennukiga eelmise aasta mais. Käesoleva aasta esimese viie kuu tellimused eelmise aasta sama ajaga võrreldes vähenenud 125 lennuki võrra.
USA Föderaalne Lennuamet (FAA) eeldab, et saab kinnitada Boeingu 737 MAX mudel lennukõlbulikuks juuni lõpus, ütlesid FAA esindajad ÜRO lennuagentuuri liikmetele neljapäeval peetud eraviisilise nõupidamise raames, vahendab Reuters, viidates anonüümsetele allikatele.
„See algas vajadusest. Meil oli materjal, aga me ei teadnud veel, mida see pikas plaanis suudab,” meenutab Karl Pärtel, tuleviku ehitusmaterjali tootev Myceeni kaasasutaja. Sarnase tee läbis ka kaugseirega tegelev ettevõte KappaZeta, kes soovis paremini modelleerida metsamahu ja -kõrguse hindamist satelliidifotodest tulenevast informatsioonist. Mõlemal juhul oli lahenduseks kaasata oma meeskonda ülikoolist teadlased. Mitte konsultatsiooniks, vaid väljundipõhiseks koostööks.