USA California apellatsioonikohus otsustas neljapäeval ühehäälselt, et sõidujagamisplatvormi pakkuvad ettevõtted peavad oma autojuhid osariigis töötajateks liigitama.

- Uber ja Lyft ennast tööandjateks ei pea, vaid enda sõnul tegelevad vaid platvormi pakkumisega, kus inimesed, kes tahavad taksot sõita, leiavad endale kliente.
- Foto: Reuters/Scanpix
Sõiduplatvormide elu läks keeruliseks pärast seda, kui Californias jõustus seadus, mille eesmärk on sõidujagamise, toidu kohaletoimetamise ja muid telefoniäpipõhiseid töötajaid muuta palgatöötajateks, kellel on õigus sellistele hüvitistele nagu töötuskindlustus ja miinimumpalk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.