USA California apellatsioonikohus otsustas neljapäeval ühehäälselt, et sõidujagamisplatvormi pakkuvad ettevõtted peavad oma autojuhid osariigis töötajateks liigitama.

- Uber ja Lyft ennast tööandjateks ei pea, vaid enda sõnul tegelevad vaid platvormi pakkumisega, kus inimesed, kes tahavad taksot sõita, leiavad endale kliente.
- Foto: Reuters/Scanpix
Sõiduplatvormide elu läks keeruliseks pärast seda, kui Californias jõustus seadus, mille eesmärk on sõidujagamise, toidu kohaletoimetamise ja muid telefoniäpipõhiseid töötajaid muuta palgatöötajateks, kellel on õigus sellistele hüvitistele nagu töötuskindlustus ja miinimumpalk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kinnisvaraturg muutub kiiresti, sest koduostjate ja üürnike ootused kodule on ajas nihkunud. Kuna eluasemekulud kasvavad ja perede eelarved on pingul, eelistatakse üha enam kodusid, kuhu saab kohe sisse kolida ning millel on hea hinna-kvaliteedi suhe. See areng mõjutab oluliselt ka seda, kuidas arendajad ja sisekujundajad eluruume planeerivad. Kinnisvaraeksperdi sõnul teevad inimesed ostuotsuse kiiremini, kui nad ei pea tegema suuri lisakulutusi.