• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • 18.12.20, 00:00

Kolm tegurit, mis kiirendavad investeerimisportfelli kasvu

Endine kitarriõpetaja ja endine kokk-kondiiter suutsid lühikese ajaga saavutada finantsvabaduse tänu kolmele tegurile, mis nende investeerimisportfelli kasvatamist tunduvalt kiirendasid.
Kinnisvarainvestor Saara Arulaane ja aktsiainvestor Janeli Ruusmann andsid ülevaate, mil moel on võimalik mõne aastaga välismaal teenitud palgast endale korralik investeerimisportfell kasvatada, sealjuures elumõnudelt koonerdamata.
  • Kinnisvarainvestor Saara Arulaane ja aktsiainvestor Janeli Ruusmann andsid ülevaate, mil moel on võimalik mõne aastaga välismaal teenitud palgast endale korralik investeerimisportfell kasvatada, sealjuures elumõnudelt koonerdamata.
  • Foto: Anu Lill
Kui kinnisvarainvestor Saara Arulaane kitarriõpetajana leiba teenides samal ajal ülikoolis arstiks õppis, võttis ta kohe plaani teha läbi ka soome keele kursused. Arulaane kirjeldas Äripäeva raadios, kuidas perekondlikud olud ei võimaldanud tulevasel arstil ilma töötamata õpingutel osaleda, sest ennast oli vaja kuidagi ülal pidada. Keeleoskus lõi aga uksed lahti välismaal töötamiseks ja nii sai alguse ka investeerimine. Arulaane ligi kuus aastat kasvanud investeerimisportfell ligineb 300 000 eurole ja koosneb peamiselt üürikinnisvarast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele