Tallinki laev MyStar, mis tuli Eesti–Soome liinile 2022. aastal, on üks kahest laevast, mis kontserni põhiliini teenindab.
Foto: Liis Treimann
Suurem langus reisijate veos toimus Soome ja Rootsi vahelisel liinil, kus reisijate ärakukkumine aasta varasemaga võrreldes oli 18,3%. Reisijate langus sel liinil on tingitud asjaolust, et kruiisilaeva Galaxy I väljaprahtimise tõttu lõpetas laev läinud aasta septembris Turu–Stockholmi liinil opereerimise.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.