Mis paneb ühe raskustes ettevõtte aktsia mõne päevaga mitusada protsenti tõusma? Miks ja kuidas tekkisid aktsiad, mille hinnatõusu taga ei ole mitte finantsnäitajad, vaid sotsiaalmeedia, foorumid ning väikeinvestorite hordid, kes on sõjas riskifondide vastu?
Luubi all Interactive Brokers, eToro, Lightyear jt.
Investorite seas poppide odavmaaklerite nagu Interactive Brokersi või Lightyeari kasutamine tasub ära neil, kes investeerivad välisbörsidel, Balti aktsiaturule panustajatel on soodsam tegutseda panga kaudu.
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?