Kõik teavad, et aktsiad tuleb osta odavalt ja müüa kallilt ja kui ikka turg on kõvasti alla kukkunud, siis tuleb osta. Aga kui paljud investorid julgesid hiljutise börsikrahhi ajal osta?

- Rahatarkuse strateegiapäeval toodi lauale lennukad ideed, mida Eesti võiks rahatarkuse edendamiseks ette võtta.
- Foto: Liis Treimann
Kui eelmise aasta lõpus tuli börsile uus Coop Pank, tõi see kaasa uue laine investoreid, kes kohe said ka sahmaka külma vett kaela esimese rahakaotuse näol, kui aktsia kauplemise alguses langusesse sööstis. Sellele järgnes vaid mõni kuu hiljem börsikrahh. Ma ei imesta, et mõne algaja investori süda saapasäärde kukkus ning ta börsist enam kuuldagi ei soovi, aga kurb on see, et nii kaotas hirmunud investor ka võimaluse saada osa langusele järgnevast tõusust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.