• OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 2253,13%49 070,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 2253,13%49 070,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • 25.08.20, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rahatarkust Eestis juba on, aga rahajulgust on neetult vähe

Kõik teavad, et aktsiad tuleb osta odavalt ja müüa kallilt ja kui ikka turg on kõvasti alla kukkunud, siis tuleb osta. Aga kui paljud investorid julgesid hiljutise börsikrahhi ajal osta?
Rahatarkuse strateegiapäeval toodi lauale lennukad ideed, mida Eesti võiks rahatarkuse edendamiseks ette võtta.
  • Rahatarkuse strateegiapäeval toodi lauale lennukad ideed, mida Eesti võiks rahatarkuse edendamiseks ette võtta.
  • Foto: Liis Treimann
Kui eelmise aasta lõpus tuli börsile uus Coop Pank, tõi see kaasa uue laine investoreid, kes kohe said ka sahmaka külma vett kaela esimese rahakaotuse näol, kui aktsia kauplemise alguses langusesse sööstis. Sellele järgnes vaid mõni kuu hiljem börsikrahh. Ma ei imesta, et mõne algaja investori süda saapasäärde kukkus ning ta börsist enam kuuldagi ei soovi, aga kurb on see, et nii kaotas hirmunud investor ka võimaluse saada osa langusele järgnevast tõusust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele