• OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • 10.04.23, 13:53

Hiigelsuur laevanduskontsern võiks täita tühimikku minu portfellis

Uusi investeerimisvõimalusi otsides jäi mu pilk peale laevandusfirmale, kes on keset oma ajaloo suurima kursimuutust.
Laevanduskontsern Maersk võiks minu portfellis esindada transpordisektorit, mida pärast Ryanairi aktsiate müüki mul ju enam ei ole.
  • Laevanduskontsern Maersk võiks minu portfellis esindada transpordisektorit, mida pärast Ryanairi aktsiate müüki mul ju enam ei ole.
  • Foto: Imago/Scanpix
Taani on laevnike paradiis ja soodne koht laevafirma pidamiseks, sest seal maksavad nad maksu tonnaažilt, mitte kasumilt. Ehk maks on muutumatu suurus ega sõltu teenistusest ning mida kasumlikumalt firma laeva majandab, seda rohkem endale taskusse jääb. Pole ime, et Taani registris on kümnendik maailma kaubalaevastikust, kui tonnaaži järgi mõõta.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 14.11.22, 12:17
Ryanairi müük oli hea otsus, kuid peibutab jällegi oma optimistlike ootustega
Kevadel sai mul villand ja panin Ryanairi aktsiad müüki. Kuid nagu varemgi müüdud aktsiate puhul, vaatan aeg-ajalt üle õla tagasi, et saada kinnitust, kas see oli ikka õige otsus.
Investor Toomas
  • 24.05.22, 14:35
Sai küllalt: tegin Ryanairile hädatapu
Lennundusäriga saab miljonäriks küll, aga enne on vaja olla miljardär, ütleb vana nali. Võtan sellest viimaks õppust ja lõpetan oma piinad Ryanairi aktsionärina.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.10.25, 13:44
Verstoni juhti Jarmo Liiverit tabas kliimamuutuste kiirus Norras kalal käies
Verston Eesti juht Jarmo Liiveri sõnul peab tulevik olema targem, rohelisem ning paindlikum. Eesti suurim taristuehitaja on teinud kestlikkusest oma strateegilise prioriteedi ning just muutuste juhtimine aitab ettevõttel Euroopa mastaabis eestvedajaks pürgida.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele