Tarbija nõudlus keskkonnasõbralike toodete ja teenuste järele kasvab, investori nõudlus seda tootvate ettevõtete järele kasvab. Seda ignoreerida poleks mõttekas, leiab Äripäev juhtkirjas.
50 aastat tagasi üllitas Milton Friedman The New York Timesis meediaajaloo vast kõige mõjukama arvamusartikli "Ettevõtte sotsiaalne vastutus on enda kasumi kasvatamine". Ronald Reagani, Margaret Thatcheri ja Mart Laari õpetaja doktriini "only business of business is business" peetakse kapitalismi kreedoks. Või vist tuleks öelda, et peeti, minevikus. Kliima soojenemine ja tarbijate hoiaku muutumine on pannud ettevõtetele veel suuremad ootused. Teenida kasumit, kuid tehes seda keskkonnasäästlikult ja avatud juhtimisega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.