Tarbija nõudlus keskkonnasõbralike toodete ja teenuste järele kasvab, investori nõudlus seda tootvate ettevõtete järele kasvab. Seda ignoreerida poleks mõttekas, leiab Äripäev juhtkirjas.
50 aastat tagasi üllitas Milton Friedman The New York Timesis meediaajaloo vast kõige mõjukama arvamusartikli "Ettevõtte sotsiaalne vastutus on enda kasumi kasvatamine". Ronald Reagani, Margaret Thatcheri ja Mart Laari õpetaja doktriini "only business of business is business" peetakse kapitalismi kreedoks. Või vist tuleks öelda, et peeti, minevikus. Kliima soojenemine ja tarbijate hoiaku muutumine on pannud ettevõtetele veel suuremad ootused. Teenida kasumit, kuid tehes seda keskkonnasäästlikult ja avatud juhtimisega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Arco Vara on käivitanud uue võlakirjaemissiooni, et rahastada Lutheri kvartali arendust Tallinna südames. Sellega saab teenida 8,8% fikseeritud tootlust aastas ilma, et peaks tegelema üürnike leidmise või remondiga, selgitab firma finantsjuht Darja Bolshakova.