Auto soetamine ja kasutamine on viimase paari aastaga hoogsalt kallinenud ning ehkki leidub ka optimistlikumaid prognoose, tõotab laialt levinud arvamuse kohaselt nähtavas tulevikus inimeste rahakotile veelgi koormavamaks kujuneda. Tegelikult on isikliku transpordivahendi omamisega seonduv tegemas ühiskondades läbi veelgi ulatuslikumaid muutusi, mille mõju ei maksa alahinnata. Ka poliitikas.
Ehkki uute sõiduautode müük kukkus mullu aasta varasemaga võrreldes 9%, majanduses on keerulised ajad ning autod läinud tempokalt kallimaks, püsib Eesti ühe suurima müüja Elke Grupi tegevjuht Taavi Lepik ettevaatlikult optimistlik. Tema juttu mööda paistavad praegused raskused ja muutused avalikkuses suurematena kui äri seestpoolt vaadates.
Uued autod on peamiselt rohepöördest tulenevalt läinud tempokalt kallimaks ning nende luksuskaubaks muutumine jätkub. Eestlased võiksid avastada väiksemad autod, sellistega sõitmine pole mitte üksnes mõistlik, vaid ka tore, leiab Auto 100 juhatuse liige Jussi Pärnpuu.
Uute autode kallinemise tingivad üha vähem toorme kallinemine ja tarneraskused ning aina enam rohepööre, selgitas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat.
Äripäeva raadio saates räägitakse Pärnumaast kui aastaringse äriturismi sihtkohast, mis ühendab töö ja puhkuse elamuslikul moel. Pärnu pole enam vaid suvepealinn, vaid kujunemas tõeliseks ärikuurordiks, kus ettevõtted leiavad sobiva keskkonna konverentside, koolituste ja meeskonnaürituste korraldamiseks.