EISi altvedamise põhjustest peavad aru saama kõik, kes vähegi tahavad, mitte üksnes „patsiga poisid“, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Keda ei puudutaks aeg-ajalt IT-probleemid, nende hulgas riigi e-lahenduste tõrked. Ometigi ei tea nn keskmine inimene niisugustest riketest kuigi palju. Olgu tegu mõne tööprogrammi altvedamise või katkestustega e-riigi toimimises, enamjaolt lepib ta üldsõnalise selgitusega – näiteks, et serveris tekkis ülekoormus –, eeldades, et detailsem seletus lendaks niikuinii üle tema pea või ei muudaks tema jaoks midagi.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?