• OMX Baltic0,06%292,61
  • OMX Riga−0,11%909,84
  • OMX Tallinn−0,4%1 943,47
  • OMX Vilnius0,36%1 252,66
  • S&P 500−0,37%6 715,1
  • DOW 30−0,27%46 567,04
  • Nasdaq −0,58%22 807,48
  • FTSE 1000,05%9 483,58
  • Nikkei 2250,01%47 950,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,82
  • OMX Baltic0,06%292,61
  • OMX Riga−0,11%909,84
  • OMX Tallinn−0,4%1 943,47
  • OMX Vilnius0,36%1 252,66
  • S&P 500−0,37%6 715,1
  • DOW 30−0,27%46 567,04
  • Nasdaq −0,58%22 807,48
  • FTSE 1000,05%9 483,58
  • Nikkei 2250,01%47 950,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,82
  • 04.05.17, 07:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas paneb juht säravaimad töötajad lahkuma?

Sageli kurdavad juhid, et nende parimad töötajad lahkuvad, ja neil on ka, mille üle kurta – on vähe asju, mis on ettevõttele sedavõrd kulukad ja lõhestavad kui heade inimeste minek.
Liiga palju lisatööd mõjub andekale töötajale karistusena.
  • Liiga palju lisatööd mõjub andekale töötajale karistusena.
  • Foto: Shutterstock
Juhid kipuvad töötajate pidevas vahetumises süüdistama kõike ja kõiki, unustades asja tuuma: inimesed ei loobu töökohtadest, vaid ülemustest. Eriti nukraks teeb, et seda olukorda saab lihtsalt vältida. Vaja on üksnes uut lähenemist ja natuke rohkem pingutamist. Selleks tuleb aga aru saada, mis on kõige hullemad asjad, mida juhid võivad teha, et panna parimaid inimesi asju pakkima.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:18
Mis pidurdab elektromobiilsust ja millised on elektriautode laadimisvõimalused? Eksperdi hinnang
Igapäevaselt võib teedel kohata üha rohkem elektriautosid ning praegu on Eestis registreeritud juba üle 10 000 elektrisõiduki. Mõned valdkonna eksperdid prognoosivad isegi, et aastaks 2030 võib elektriautode arv ulatuda 70 000-ni. Tuleb arvestada ka sellega, et alates 2035. aastast ei müüda Euroopas enam sisepõlemismootoriga autosid. Elektrienergia tarbimise hüpe on vältimatu ning spetsialistid kutsuvad juba praegu kinnisvaraarendajaid ja äripindade haldajaid selleks valmistuma.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele