Kui paljud Eesti ettevõtted veel kompavad, mida tehisintellekt neile võiks pakkuda, on Elisa Eesti rakendanud tehisaru juba aastaid ning saab praeguseks headest tulemustest kõneleda.

- Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.
- Foto: Raul Mee
Ettevõtte erakliendiüksuse juht
Mailiis Ploomann ütles, et esimesed katsetused AI-ga algasid 2016. aasta lõpus, kui laual olid väga konkreetsed probleemid, mis vajasid lahendamist. Esiteks – märgatavalt oli kasvanud klientide ootus saada oma küsimustele väga kiiresti vastused. Teiseks – järjest raskem oli leida töötajaid, kes suudaksid neid ootusi täita.
“Tehisaru äris”
Tegemist on Äripäeva kasulike artiklite sarjaga, kus jagatakse, kuidas tehisaru on juba muutnud tööd, ettevõtte toimimist kiiremaks ja ettevõtte tulemusi paremaks. Lugude eesmärk on julgustada ettevõtteid muudatustega kaasa minema, et väljuda tehnoloogiarevolutsioonist võitjana.
Kui sinu ettevõttel on jagada head kogemuslugu, võid endastki märku anda
[email protected].
Kuidas see nüüd toimib
„Kunagi, kui me alustasime, mõtlesime, et kui me suudaksime automatiseerida 10 protsenti kontaktidest, siis see oleks juba vau,“ meenutas Ploomann. Nüüd aga liigub juba kolmandik pöördumistest läbi automaatse süsteemi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Paljud Eesti tööstusettevõtted kasutavad juba praegu AI-põhiseid lahendusi, mis aitavad automatiseerida aeganõudvaid tööprotsesse, suurendada täpsust ja hoida kokku personaliressurssi. Tõstame esile kaks näidet Eesti ettevõtetest, kus tehisarust on olnud palju kasu.
Tehisaru vaatab CVd üle ja suhtleb kandideerijatega ise
Tehisintellekti kasutamine personalitöös ei ole enam tulevikumuusika, vaid osa paljude ettevõtete igapäevast. Tehisaru aitab koostada töökuulutusi, hinnata kandidaate ja toetada töötajate arengut.
See on müüt, et kestlik lahendus on kallis, rõhutab Põhja-Tallinnas kestlikku Hundipea linnajagu rajav Markus Hääl.