Gert-Kristjan Rungi asutas hulgimüügifirma GKR Trade, kui oli alles 19aastane. Et äri käima saada, kirjutas ta pea 150 kirja erinevatele ettevõtetele, sealhulgas kiirtoidurestoranile KFC, sooviga neid Balti riikides esindama hakata.
Juhuse tahtel läks aga nii, et Rungi esimeseks ametlikuks esindatavaks osutus Rootsi vitamiinijoogibränd Vitamin Well. Rungi oli nüüdseks eestlaste seas populaarseks kujunenud karastusjoogi ise avastanud reisides.
Nüüdseks on GKR Trade'ist kujunenud hulgimüüja, kellele tuleb uute brändide pakkumisi rohkelt, ütles Rungi. "Aastas võtame neist vastu maksimaalselt ühe. Kui sedagi."
Pärast 13 tegutsemisaastat on GKR Trade jõudnud esimest korda ka kiiresti kasvavate ettevõtete ehk gasellide edetabelisse. Kiire kasv või koht edetabelis pole olnud aga eesmärk omaette. Rungi sõnul aitas viimase kolme aasta kiirele arengule kaasa eelneva kümne aasta jooksul laotud vundament.
Nüüd on GKR Trade'i eesmärk saada tugevamaks kogu Baltikumis. Lätis ja Leedus juba ka tegutsetakse, kuid eesmärk on saada sealsel turul sama tugevaks kui kodus Eestis. Lisaks alustati testprojektiga Soomes.
Mida arvab Rungi aga tihenevast konkurentsist? Millist rolli täidab ettevõttes Rungi ema? Milline on hulgimüügiäris läbilöömise saladus? Milliste ootustega vaatab Rungi GKR Trade'i tulevikku? Nendele küsimustele saab vastused saatest "Kiired ja vihased".
Saadet juhib Julia Laidvee.
Fotol: Gert-Kristjan Rungi
Foto autor: Kattri Ann Lindam
Gaselliliikumist toetavad AJ Tooted ja Finora Bank.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.