Suvehooaeg toob Eesti teenindusse hooajatöötajate laine, mis seab juhid silmitsi tuttava, ent väljakutseid täis ülesandega ehk kuidas panna ajutine tiim tööle kiiresti ja kvaliteetselt?
Saates "Teeninduse teejuht" arutleme kogenud teenindusjuhi, restoranipidaja ja koolitaja Rain Tungeriga, kuidas värvata edukalt hooajatöötajaid ning kuidas aidata hooajalistel töötajatel sisse elada ja millega neid motiveerida.
Rain Tunger jagab oma 26-aastase kogemuse põhjal, miks on suhtumine teeninduses olulisem kui toote tundmine, milliseid koolitusi ja tööriistu hooajatöötajate puhul kasutada ning kuidas luua tugevat meeskonnavaimu isegi lühikeseks ajaks liituvate töötajate seas. „Teenindaja töö on eluülikool, kus õpitakse kriitilist mõtlemist, stressitaluvust ja suhtlemisoskusi,“ ütles Tunger ning rõhutas, et hea teenindus algab heast juhist, kelle roll on olla kohal, hooliv ja eeskujuks.
Saade pakub praktilisi näiteid ja soovitusi, kuidas hooajatöötajatest võivad saada väärtuslikud püsimeeskonna liikmed ning miks iga investeering inimesesse tasub end lõpuks ära.
Fotol: Saatejuht Maarit Eerme (kaubandus.ee juht) ja kogenud teenindusjuht, restoranipidaja ning koolitaja Rain Tunger. Allikas: Äripäev
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.