• OMX Baltic−0,06%269,85
  • OMX Riga0,03%867,91
  • OMX Tallinn−0,05%1 710,42
  • OMX Vilnius0,05%1 055,53
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,26%8 301,62
  • Nikkei 2251,27%39 873,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,22
  • EUR/RUB0,00%110,82
  • OMX Baltic−0,06%269,85
  • OMX Riga0,03%867,91
  • OMX Tallinn−0,05%1 710,42
  • OMX Vilnius0,05%1 055,53
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,26%8 301,62
  • Nikkei 2251,27%39 873,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,22
  • EUR/RUB0,00%110,82
  • 18.06.21, 12:43

Alan Vaht: loomulikult tahaks Elmo asemel ise oma tanklas elektrit müüa

00:00
  • Eliisa MatsaluEliisa Matsalu
Alan Vaht: loomulikult tahaks Elmo asemel ise oma tanklas elektrit müüa

Kütusefirma Alexela juhatuse liige Alan Vaht rääkis, ettevõtte plaanib senisest kiiremate ja efektiivsemate laadijate turuletoomisega elektriautode levikule hoogu juurde anda, kuid turul on endiselt anomaalne olukord, kus Alexela tanklates on konkurendi Elmo laadimisjaamad.

„Kuidas sa lepiksid, kui sinu vastas istuks mõne teise väljaande ajakirjanik,“ ilmestas Vaht olukorda. Ta selgitas, kuidas Elmo aastate eest kõige magusamad laadimispunktide asukohad sai ning miks ei saa Alexela nende kõrvale enda laadimispunkte püsti panna. Samuti selgitas Vaht, millised on Alexela uute elektriautode laadijate eelised konkurentide ees ning milliseid arenguid võib elektriautode ja kütuseturul peagi näha.

Kuula intervjuud siit:

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele