Auto võib olla investeering, aga kõik algab ikkagi huvist

    Hobiautoikka jõudnud sõiduk võib aastate jooksul tuhandeid eurosid kallimaks minna, kuid ilma tõmbeta neljarattaliste vastu pole sedamoodi raha kasvatamisel ikkagi mõtet, tõdetakse Äripäeva raadio uue autoteemalise saatesarja „Autojutud“ avaosas.

    Ajakirja Autoleht tegevtoimetaja Tõnu Korrol, kellele endale kuulub mitu hinda koguvat Mercedest ja BMWd, võrdleb klassikalist autot investeeringu mõttes väljaüüritava korteriga.

    „Sageli mõeldakse, et üüritulu on passiivne tulu – sina omad korterit ja raha muudkui voolab. Tegelikult pead sa üürikorteriga tegelema ning see pole alati lust ja lillepidu,“ mõtiskles Korrol. Ta märkis, et autoga peab tegelema isegi siis, kui temaga ei sõideta. Esiteks peab olema ruum, kus seda hoida. See võib olla aga kas liiga niiske või hoopis liiga kuiv. Ruumi võivad tekkida erinevad närilised, kuskilt võib midagi peale tilkuma hakata ... Võimalikke probleeme on lõputult ning see muudab klassikalise auto raskemini hallatavaks investeeringuks.

    „Aktsiaga ei pea mitte midagi tegema, ainult õigel ajal ostma ja maha müüma,“ võrdles Korrol.

    Saates kuuleb, miks autohuvilised seda vaeva siiski näha soovivad ning miks klassikaliste autode turg umbes 15 aastat tagasi buumima hakkas. Saadet juhib Karl-Eduard Salumäe.

    • Autojutud
    • 06.08.2020
    KIIRUS:
    Auto võib olla investeering, aga kõik algab ikkagi huvist
  • Hetkel kuum