Gregor Alaküla
Lõviosa inimestest, kes Eesti esimest näojõusaali külastavad, hakkavad ka püsiklientideks, rääkis mullu septembris What The Face’i avanud Kelly Kotkas.
Eelmise aasta lõpus osteti pühade puhul kinkideks veidi alla tuhande näojõusaali kinkekaardi ning aasta alguses hakati neid ära kasutama. Kuna püsikliente on tekkinud palju, on aasta algus olnud näojõusaalile kiire aeg, sõnas Kotkas Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Samuti rääkis Kotkas, et näojõusaali klientuur on ülimalt kirju. Kunded jäävad vanusesse 20-70 eluaastat ning viiendik iganädalastest klientidest on mehed.
Kotkas selgitas, et näojõusaalis käiakse peamiselt seetõttu, et saada näojooned tugevamaks. Sama efekt on ilusüstidel, selgitas ta.
Samuti on näojõusaal lahendus inimestele, kes insuldi või halvatuse tagajärel ei saa näolihaseid liigutada. Lisaks saab näojõusaaliga lahti ka lihaspingetest, mis pole ainult näos, vaid ka mujal üle keha.
Kotkas rääkis ka, kuidas näojõusaali ideeni üldse jõudis ning mis on What The Face’i tulevikuplaanid.
Kelly Kotkast intervjueeris Gregor Alaküla.
Foto autor: erakogu.
Eesti esimene näojõusaal tahab ilusüstidele tuule alla teha
Gregor Alaküla
Enimloetud
1
Ärid ostab ERGO kindlustus
4
Omanik: “Ei ole kantimine!”
Hetkel kuum
Ärid ostab ERGO kindlustus
Ekspert nimetab potentsiaalikad alternatiivid
Tagasi Äripäeva esilehele