Page Not Found

  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,32%6 041,64
  • DOW 300,19%42 946,11
  • Nasdaq 0,28%19 670,31
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,32%6 041,64
  • DOW 300,19%42 946,11
  • Nasdaq 0,28%19 670,31
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 27.03.24, 11:38

Paari aastaga on Eesti e-poed teinud suure arenguhüppe

00:00
  • Hando Sinisalu
Paari aastaga on Eesti e-poed teinud suure arenguhüppe

Eesti e-poed on teinud paari aastaga suure arenguhüppe ning jõudnud kasutajamugavuse osas suurte lääneriikide e-poodidega võrreldavale tasemele, rääkis KPMG Estonia teenusedisaini ekspert Helina Sildvee.

Sildvee sõnul olid veel paar aastat tagasi Eesti e-poed näiteks USA või Saksamaa omadest arengult kõvasti maas. “Eestis üritati justkui jalgratast väga palju leiutada. Pood pidi olema väga eriline või seal oli kasutatud sellised disainilahendusi, mis mind isiklikult ajasid lihtsalt hulluks,” meenutas ta.

Intervjuus rääkis Sildvee pikemalt teenuste disaini olulisusest, veebiplatvormide klientidelt tagasiside küsimisest ja peamistest vigadest, mida e-poodide arendamisel tehakse.

Intervjueeris Hando Sinisalu.

Foto autor: Raul Mee

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele