Saatkonna kontakt mõne kohaliku ettevõtjaga kauges rihtriigis aitab igaljuhul kaasa Eesti ettevõtja tõsiseltvõetavusele ning täpsemat tööd tasuks teha riigi kuvandiga, märkis Kaubandus-Tööstuskoja juht Mait Palts Äripäeva hommikuprogrammis.
“Esmane kontakt ei ole nii kerge tulema ja usalduse tekitamine on alati keeruline küsimus,” ütles Palts ja lisas, et siin saab saatkond oluliselt ettevõtet aidata.
Peale selle aitaks kaasa ka riigi kuvandi loomine. “Eks riike teatakse ikka paratamatult suuremate kaubamärkide järgi ja võibolla tasub vaadata ka selle pilguga, et mis ettevõtted maailmas või turgudel on aktiivsed ja ise sinna panustanud,” märkis ta. Omakorda tuleks vaadata, kelle tuntuse kasvatamine riigi toel võiks omada laiemat mõju ning aidata kaasa teiste Eesti ettevõtete edule.
Hommikuprogrammi juhtis Urmas Jaagant.
Foto: Liis Treimann
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.