SEB: et müügis digist kasu lõigata, peab tiim olema kaasas ja strateegia hea

    Saates anname viis nõuannet, mida digitaliseerimisel silmas pidada. Teeme selgeks, kuidas suurendada digitaliseerimise abil kliendi rahulolu, pakkuda parimat ostukogemust ja kasvatada ettevõtte tulusid. Kogemusi jagavad SEB Baltikumi digitaalse panganduse juht Edward Rebane ja SEB Baltikumi digitaalse müügi ja müügiautomaatika juht Märten Liinat. 

    Kogu Baltikumi peale on SEB müügist 81% ainult digitaalne. Lisaks on nad loonud 300 automatiseeritud klienditeekonda. Saates räägimegi, kuidas teekondi automatiseerida ja liikuda hüperpersonaalsete pakkumiste poole. Teeme selgeks, mis on uute suundade juurutamisel ettevõttesse kõige olulisem ja mis aitab edu tuua.

    Saatekülalised jagavad, mis on klienditeeninduses ja –suhtluses SEB eesmärgid ja X-faktor, mille abil sillutavad nad teed oma klientide südamesse. Ühtlasi selgitame, miks peaks iga ettevõte enda X-faktori üles otsima ja sellele keskenduma.  

    Veel arutame, kas pangakontorid kaovad ja näost näkku kohtumine on minevik. Saadet juhib Tõnu Einasto. 

    12. märtsil toimub Kultuurikatlas E-kaubanduse foorum, kuhu on huvilised oodatud esinejaid kuulama. Foorumi teema on „Miks on tehisintellekt e-kaubanduse ettevõtluse tulevik?“ ja oma mõtteid laval jagab ka Edward Rebane. 

    Foto: erakogu

    • Sisuturundussaade
    • 06.03.2024
    KIIRUS:
    SEB: et müügis digist kasu lõigata, peab tiim olema kaasas ja strateegia hea
  • Hetkel kuum