Teeninduskonkursi tipud soovitavad: õpetage teenindajad iseendast aru saama, siis tulevad ka tulemused

    Nii hea kui on töötaja kogemus, saab olla ka kliendikogemus, tõdeti teenindajate koolitamisele keskenduvas saates. Toimetulek klientidega sõltub sellest, kuidas tuleb teenindaja toime hoopis iseendaga. Kui töötajal tekib hirm, kui ta peab toodet päriselt müüma hakkama, või viha, kui klient küsimusi küsib, suurepärast tulemust ei tule.

    Vaade sellele, kuidas sünnib suurepärane teenindus, on tänapäeval märksa laiem. Milliseid oskusi tuleb teenindajates arendada, räägivad saates kolme ettevõtte esindajad.

    Külas on teeninduskonkurssidel esiotsa kohti noppinud Denim Dreami turundusjuht, varasem pikaaegne ettevõtte Eesti ja Baltikumi teenindusjuht Jane Kesamaa. Telekomifirmade seas uuringu põhjal parimaks teenindusettevõtteks tunnistatud firmast Tele2 on külas teenindusguru Helena Viiroja. Hotelli ja spa vaadet jagab saates aga Aqva Hotel & Spa hotelli- ja vastuvõtujuht Merli Viks. Saadet juhib Mai Kroonmäe.

    Fotol Merli Viks, Helena Viiroja ja Jane Kesamaa: Foto: Äripäev.

    • Teeninduse teejuht
    • 27.02.2023
    KIIRUS:
    Teeninduskonkursi tipud soovitavad: õpetage teenindajad iseendast aru saama, siis tulevad ka tulemused
  • Hetkel kuum