Nii igapäevastes tegevustes kui ka arenduses ja tarkvaras on klientide jaoks tehisaru olemasolu juba väga oluline, rääkis TextMagicu finantsjuht Getter Grünmann.
"Just näiteks SMS-ide ja e-mailide koostamises või kontrollimises on tehisaru väga palju abiks."
Tehisaru on Grünmanni sõnul igapäevaselt aktiivses kasutuses, kuid tulusid pole see veel olulises mahus juurde toonud. Ka suuri kulutusi tehisarule tehtud pole, aga aasta lõpuks võiks pool arendustegevusest olla tehtud koos tehisaruga, ütles Grünmann.
Kuula intervjuust, kuidas loodab TextMagic aktsionäride usku ettevõtte aktsiasse taastada ja kuidas loodavad nad järgmises kvartalis kliendibaasi laiendada.
Intervjueeris Ken Rohelaan.
Foto: Andras Kralla
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.