Tööandja bränding peab olema rohkem kui värbamiskampaania

    Seekordses saates „Teeninduse teejuht“ rääkisid Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu ning teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti tööandja brändingu mõjust teeninduskultuurile. Mõlemad jagasid oma kogemusi ja näpunäiteid selle kohta, kuidas tööandja bränding aitab ettevõtetel pakkuda parimat teeninduskogemust ning leida ja hoida õigeid inimesi.

    Saadet juhtis Keit Ausner.

    Pildil: teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti, saatejuht Keit Ausner ning Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu. Allikas: Äripäev

    • Teeninduse teejuht
    • 17.07.2023
    KIIRUS:
    Tööandja bränding peab olema rohkem kui värbamiskampaania
  • Hetkel kuum