Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage neljast põhitõest

    Teeninduskultuur võib saada ettevõtte jaoks saatuslikuks, kuna see kujundab klientide arvamust ja mõjutab otseselt nii ettevõtte mainet, kui käivet.

    Aastatepikkuse kogemusega teenindusekspert Rain Tunger jagab saates „Teeninduse teejuht“ praktilisi soovitusi, kuidas juhid saavad oma rolli täites luua inspireeriva ja toetava töökeskkonna, mis soodustab suurepärase teeninduskultuuri kasvu. Tunger tõdeb, et teeninduskultuuri arendamine ei ole alati rahaliselt kulukas, kui seda õigesti teha ja järgida näiteks suurepärase teeninduse 4 alustala.

    Saadet juhib Keit Ausner.

    Pildil: Saatejuht Keit Ausner ja teenindusekspert Rain Tunger. Autor: Äripäev

    • Teeninduse teejuht
    • 22.05.2023
    KIIRUS:
    Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage neljast põhitõest
  • Hetkel kuum