• OMX Baltic−0,02269,85
  • OMX Riga0,27922,42
  • OMX Tallinn−0,081 754,52
  • OMX Vilnius0,42992,36
  • S&P 5000,555 615,35
  • DOW 300,6240 000,9
  • Nasdaq 0,6318 398,45
  • FTSE 1000,368 252,91
  • Nikkei 225−2,4541 190,68
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,89
  • OMX Baltic−0,02269,85
  • OMX Riga0,27922,42
  • OMX Tallinn−0,081 754,52
  • OMX Vilnius0,42992,36
  • S&P 5000,555 615,35
  • DOW 300,6240 000,9
  • Nasdaq 0,6318 398,45
  • FTSE 1000,368 252,91
  • Nikkei 225−2,4541 190,68
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,89
  • 09.10.23, 14:00

Klienditeeninduse tulevik on digitaalne, kuid inimlik: LHV ja Tele2 kogemus

00:00
  • Keit AusnerKeit Ausner
Klienditeeninduse tulevik on digitaalne, kuid inimlik: LHV ja Tele2 kogemus
“Teeninduse teejuhi” värskes episoodis arutlevad LHV kliendikogemuse juht Kadri Gutmann ja Tele2 Eesti ärijuht Sten Argos, kuidas nende ettevõtetes jõuti teenusekvaliteedini, mille eest on pälvitud auhindu. 
LHV on olnud enam kui 5 aastat parima teenindusega pank Eestis ning Tele2 pälvis hiljuti konkursil Eesti Parim Teenindaja 2023 kolmikvõidu. Hoolimata suurtest sammudest digitaliseerimise suunas, on Gutmann ja Argos ühel meelel: inimlikkus klienditeeninduses on jätkuvalt asendamatu. Argos rõhutab, et hea klienditeeninduse pakkumiseks peab olema ettevõttes väga selgelt defineeritud, mida see nende jaoks täpselt tähendab ning kuidas see protsessides väljendub. 
Saatekülalised jagavad oma ettevõtete nägemust ja strateegiaid kõrge teenindustaseme säilitamiseks ettevõtte eri tasanditel, pakkudes kuulajatele rikkalikult näiteid alates teenindusstandartite määratlemisest kuni töötajate koolitusprogrammideni.
Saadet juhib Keit Ausner.
Pildil: LHV kliendikogemuse juht Kadri Gutmann, Tele2 Eesti ärijuht Sten Argos, saatejuht Keit Ausner. Allikas: Äripäev

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele