Äripäev • 12. märts 2019 kell 8:15

Kas klient on müügiinimese või ettevõtte kõigi töötajate oma?

Saates "Müügiminutid" arutleme Instar EBC asutaja ja tegevjuhi Kersti Vannasega selle üle, kuidas panna ettevõtte teised töötajad ka müüma.  Foto: Äripäev

Saates "Müügiminutid" arutleme Instar EBC asutaja ja tegevjuhi Kersti Vannasega selle üle, kuidas panna ettevõtte teised töötajad ka müüma.

Sotsiaalmeedias on kordades odavam innustada oma ettevõtte fänne toodet ja teenust reklaamima, kui välist reklaami sisse osta. Kuidas leida üles ettevõtte fännid ja teha neist brändisaadikud? Kui palju on igas ettevõttes potentsiaalseid brändisaadikuid?

Saadet juhib Urmas Kamdron.

Saadet toetab Pipedrive.

Kuulake saadet "Müügiminutid" Äripäeva podcast'ide keskkonnast.

Hetkel kuum