• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • ST
  • 12.04.19, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arukas strateegia sotsiaalmeedias toetab ettevõtet

Investoriteliidu saates tuleb juttu sotsiaalmeediast ja selle kasust ning kahjust ettevõttele. Kuidas luua sotsiaalmeedias ettevõttele head kuvandit ja millised ohud seal valitsevad, räägib Milos OÜ reklaamibüroo tegevjuht Brit Mesipuu.
Kuidas luua sotsiaalmeedias ettevõttele head kuvandit ja millised ohud seal valitsevad, räägib Milos OÜ reklaamibüroo tegevjuht Brit Mesipuu.
  • Kuidas luua sotsiaalmeedias ettevõttele head kuvandit ja millised ohud seal valitsevad, räägib Milos OÜ reklaamibüroo tegevjuht Brit Mesipuu.
  • Foto: Investoriteliit
Saatejuhid on Swen Uusjärv ja Mart Opmann.
Kuulake saadet "Ettevõtlusraadio" Äripäeva podcast'ide keskkonnast.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele