• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,9
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,9
  • 14.06.20, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaupmehed koguvad veebi teel sageli liiga palju andmeid

Ettevõtted koguvad veebi teel klientide kohta pahatihti liiga palju andmeid, millega neil pole midagi peale hakata, kuid mille tõttu nad võivad seadustega pahuksisse minna, ütlevad advokaadibüroo Triniti advokaat Maarja Pild ja sama büroo jurist Maarja Lehemets.
Käsi arvutihiirel. Pilt on illustreeriv.
  • Käsi arvutihiirel. Pilt on illustreeriv.
  • Foto: PA Images
Pildi juttu mööda on üks mittevajalike andmete korjamise võimalik seletus vandenõuhõnguline: kaupmehed ja teenusepakkujad teevad seda teadlikult, sest tulevikus võib niisugusest informatsioonist kasu tõusta. Teine selgitus on proosalisem: firmad ei suuda enda infomassi hallata ning tarbetuid andmeid kustutada. Seda enam, et informatsioon võib olla minevikus põhjendatult hangitud, kuid on muutunud ebavajalikuks. Näiteks seepärast, et klient on ettevõtte juurest lahkunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele