Mootorsõidukite konkurentsiraportist selgub, et ostjate ettevaatlikkus on teise kvartaliga võrreldes säilinud, ütles Äripäeva konkurentsiraportite ekspert Sigrid Kõiv.

- Ostjad on kriisi ajal autot otsides muutunud ettevaatlikumaks.
- Foto: Raul Mee
Kõiv rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et kolmandas kvartalis mullu sama perioodiga võrreldes on automüüjate koondkäive kahanenud. "Jaluletõusmine võtab aega," ütles Kõiv. Tema sõnul ütlevad mitmel puhul ettevõtete juhtkonnad majandusaasta aruannetes, et vähem jõukate tarbijate käitumist on koroonapandeemia mõjutanud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui veel mõned aastad tagasi seostati 5G-d pigem tulevikutehnoloogia ja lubadustega, siis tänaseks on see muutunud praktiliseks osaks meie igapäevasest digielust. Kasutajate jaoks ei ole 5G enam lihtsalt kõrgem number mobiilside generatsioonide reas, vaid platvorm, millel toimivad teenused, mida peame iseenesestmõistetavaks – alates TV voogedastusest ja videokõnedest kuni nutikate koduseadmete ja pilvemängudeni.