Mootorsõidukite konkurentsiraportist selgub, et ostjate ettevaatlikkus on teise kvartaliga võrreldes säilinud, ütles Äripäeva konkurentsiraportite ekspert Sigrid Kõiv.

- Ostjad on kriisi ajal autot otsides muutunud ettevaatlikumaks.
- Foto: Raul Mee
Kõiv rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et kolmandas kvartalis mullu sama perioodiga võrreldes on automüüjate koondkäive kahanenud. "Jaluletõusmine võtab aega," ütles Kõiv. Tema sõnul ütlevad mitmel puhul ettevõtete juhtkonnad majandusaasta aruannetes, et vähem jõukate tarbijate käitumist on koroonapandeemia mõjutanud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Krediidikindlustus aitab ettevõtetel oma müüki kasvatada kuni 30%, sest annab võimaluse maandada makseriske ja võtta ette julgeid ekspordiprojekte.