• OMX Baltic−0,02269,85
  • OMX Riga0,27922,42
  • OMX Tallinn−0,081 754,52
  • OMX Vilnius0,42992,36
  • S&P 5000,555 615,35
  • DOW 300,6240 000,9
  • Nasdaq 0,6318 398,45
  • FTSE 1000,368 252,91
  • Nikkei 225−2,4541 190,68
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,16
  • EUR/RUB0,0095,44
  • OMX Baltic−0,02269,85
  • OMX Riga0,27922,42
  • OMX Tallinn−0,081 754,52
  • OMX Vilnius0,42992,36
  • S&P 5000,555 615,35
  • DOW 300,6240 000,9
  • Nasdaq 0,6318 398,45
  • FTSE 1000,368 252,91
  • Nikkei 225−2,4541 190,68
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,16
  • EUR/RUB0,0095,44
  • 26.02.24, 14:00

Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib teeninduskvaliteeti?

Teeninduse igapäevatöös tuleb tihti ette keerulisi probleeme – rasked kliendid, kellega tuleb kohaneda ning olukorrast olenemata pakkuda neile kvaliteetset teenust. Individuaalne lähenemine ja klienditüüpide mõistmine aitab teenindajal olukorda lahendada.
Saatejuht Alyona Stadnik, Tele2 Eesti müügitreener Veiko Reimand ja suhtlemispsühholoogia koolitaja Aira Tammemäe.
  • Saatejuht Alyona Stadnik, Tele2 Eesti müügitreener Veiko Reimand ja suhtlemispsühholoogia koolitaja Aira Tammemäe.
  • Foto: Äripäev
Äripäeva raadio saates "Teeninduse teejuht" jagavad suhtlemispsühholoogia koolitaja Aira Tammemäe ja Tele2 Eesti müügitreener Veiko Reimand oma kogemusi ning arutavad, kuidas teenindajad võiksid käituda keeruliste kliendi interaktsioonide korral.
Milline on "raske klient" ning kuidas teda ära tunda ja temaga toime tulla? Tammemäe toob välja, et klientide keerukus võib osutuda subjektiivseks ning et universaalselt rasket klienti pole olemas. Reimand toob näiteid praktikast ning rõhutab individuaalset lähenemist igale kliendile ning klienditüüpide mõistmist. Kõige olulisemaks võtmesõnadeks peetakse eneseanalüüsi, enesekindlust ja oskust keerulistes situatsioonides kliendi emotsioone maandada.
Saates jagatakse ka praktilisi nõuandeid: kuidas teenindada klienti olukorras, kus on vaja säilitada rahulik hingamine ja keskendumine küsimusele, mis täpselt teenindajat hetkel häirib, ehk teenindaja fookuse määramisele. Saates toovad eksperdid välja, et teenindaja vaimne tervis on sama oluline kui klienditeeninduse kvaliteet – igaühel on õigus talumatuks muutunud suhtlemisest taganeda.
Kuidas raskete klientidega suhelda ja teeninduskvaliteeti tõsta? Milline on raske klient ja kas selline definitsioon eksisteerib? Kuidas ära tunda ja tulla toime keeruliste olukordadega ja raskete klientidega? Milline on tegutsemistaktika rahulolematute klientidega suhtlemisel? Kuidas kehtestada piire? Kui klient nõuab midagi, mida ei saa talle võimaldada, ja klient hakkab sind solvama, siis kuidas käituda?
Saadet juhib Alyona Stadnik.
Kui tahad klienditüüpidest lähemalt kuulda, siis tule 12. märtsil koolitusele “Müügipsühholoogia – müük inimtüübist lähtuvalt”. Milliste müügivõtetega juhatada erinevad kliendid ostuotsuseni? Koolitusel on saadaval veel kuus vaba kohta.
Teeninduse aastakonverentsil 11. aprillil jagame TEENINDUSMAASIKAID! Esinevad Eesti parimad teeninduskoolitajad ja saate osaleda klienditüüpe analüüsivas praktikumis, mida viivad läbi teeninduse ja enesearengu teejuht Liis Jäger ja müügitreener Veiko Reimand Tele2st. Saalis on veel vaba 30 kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.07.24, 11:20
Põlvkondade vahetust tuleks hakata varakult planeerima
Kui oled midagi suure hoole ja armastusega üles ehitanud, on loomulik, et soovid tagada ka selle püsimise. Olgu tegemist ettevõtte või perekonna varade edasiandmise planeerimisega, siis LHV privaatpanganduses ollakse oma klientidele toeks, et korraldada põlvkonnavahetus sujuvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele