• OMX Baltic−0,02%270,01
  • OMX Riga−0,15%867,64
  • OMX Tallinn−0,12%1 711,26
  • OMX Vilnius−0,24%1 055,03
  • S&P 500−0,3%6 034,91
  • DOW 30−0,35%44 247,83
  • Nasdaq −0,25%19 687,24
  • FTSE 100−0,86%8 280,36
  • Nikkei 2250,53%39 367,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%108,53
  • OMX Baltic−0,02%270,01
  • OMX Riga−0,15%867,64
  • OMX Tallinn−0,12%1 711,26
  • OMX Vilnius−0,24%1 055,03
  • S&P 500−0,3%6 034,91
  • DOW 30−0,35%44 247,83
  • Nasdaq −0,25%19 687,24
  • FTSE 100−0,86%8 280,36
  • Nikkei 2250,53%39 367,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%108,53
  • 25.03.24, 14:00

Hea teenindus – kas pelgalt märtsikuu mööduv trend või püsiv kultuur?

Märts on hea teeninduse kuu, kuid teeninduskvaliteedi arendamine ja tunnustamine on aktuaalsed ka teistel kuudel aastas. Millised on hea teeninduse alustalad ja kui keeruline või lihtne on pakkuda head teenindust?
Hea teeninduse kuu eestvedaja Urmas Kõiv, saatejuht Alyona Stadnik ja Tele2 Eesti tunnustatud teenindaja Priit Allik.
  • Hea teeninduse kuu eestvedaja Urmas Kõiv, saatejuht Alyona Stadnik ja Tele2 Eesti tunnustatud teenindaja Priit Allik. Foto: Äripäev
Äripäeva raadiosaates "Teeninduse teejuht" jagab hea teeninduse kuu eestvedaja Urmas Kõiv pikaajalise algatuse tagamaid ja annab oma hinnangu teeninduse arengule viimase kahe aastakümne jooksul. Tele2 Eesti tunnustatud teenindaja Priit Allik räägib, kuidas teenindajaid tunnustada, tagada nende töö kvaliteet ja hoida neid vaimselt vormis, et kliendid saaksid parima võimaliku kogemuse.
Saates tuleb juttu ka sellest, kuidas teenindaja saab teha ettevõttes karjääri ja kuidas Tele2 toetab oma töötajate arengut.
Saadet juhib Alyona Stadnik.
Hea teenindus – kas pelgalt märtsikuu mööduv trend või jätkusuutlik kultuur?
00:00

Seotud lood

Saated
  • 26.02.24, 14:00
Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib teeninduskvaliteeti?
Teeninduse igapäevatöös tuleb tihti ette keerulisi probleeme – rasked kliendid, kellega tuleb kohaneda ning olukorrast olenemata pakkuda neile kvaliteetset teenust. Individuaalne lähenemine ja klienditüüpide mõistmine aitab teenindajal olukorda lahendada.
Saated
  • 29.01.24, 14:00
Generatsioonide erinevus mõjutab teeninduse kvaliteeti ja ka värbamist
Eesti ettevõtete ees seisab keerukas ülesanne – leida terviklik töötaja, kes suudaks ühendada teenindaja, müüja ja isegi veidi psühholoogi oskusi, et olla suuteline teenindama ükskõik mis generatsiooni.
Saated
  • 19.06.23, 14:00
Lahendus kitsaskohale teeninduses: tehisintellekt tuvastab sinu äri arengupotentsiaali
Üks tulemuslikumaid vahendeid teeninduskvaliteedi parandamiseks on tehisintellekti kaasamine, mis võimaldab suure hulga kliendisuhtluse andmete analüüsimist ja äriliselt oluliste teemade tuvastamist, rääkis raadiosaates "Teeninduse teejuht" Feelingstreami asutaja ja tegevjuht Terje Ennomäe.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 11:44
Balti turgudele jõudnud ettemaksete kindlustus pakub ettevõtetele turvatunnet ja stabiilsust
Ettemaksed on tehingute tegemisel tavalised, kuid samas kaasnevad nendega alati ka riskid. Pole just harvad olukorrad, kus tarnija ei suuda finantsraskuste või tarneahela häirete tõttu tellimust täita, misjärel võivad ettevõtted oma rahast ilma jääda. Balti riikides tegutsev krediidikindlustusmaakler Credeo pakub koostöös Allianz Trade’iga, üleilmse juhtivettevõttega krediidikindlustuse valdkonnas, ettemaksete kindlustamise teenust, mis pakub lisakaitset just selliste olukordade puhul.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele