• OMX Baltic−0,24268,95
  • OMX Riga−0,12924,93
  • OMX Tallinn−0,311 742,78
  • OMX Vilnius−0,06999,52
  • S&P 5001,085 564,41
  • DOW 300,3240 415,44
  • Nasdaq 1,5818 007,57
  • FTSE 1000,538 198,78
  • Nikkei 225−0,0739 571,6
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,66
  • OMX Baltic−0,24268,95
  • OMX Riga−0,12924,93
  • OMX Tallinn−0,311 742,78
  • OMX Vilnius−0,06999,52
  • S&P 5001,085 564,41
  • DOW 300,3240 415,44
  • Nasdaq 1,5818 007,57
  • FTSE 1000,538 198,78
  • Nikkei 225−0,0739 571,6
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,66
  • 18.06.24, 14:00

Kuidas luua brändikeelt, mis aitab sinu ettevõttel silma paista ja eristuda konkurentidest?

Kuidas teha oma brändile auditit ning mida võib kaasa tuua brändikeele uuendamine, uurib saade "Eetris on turundusuudised".
Saatejuht Keit Ausner, Interstudio COO Anneli Pajumaa, Hable tegevjuht Otto Jaansoo ja Interstudio toote- ja brändijuht Tatjana Kosminskaja.
  • Saatejuht Keit Ausner, Interstudio COO Anneli Pajumaa, Hable tegevjuht Otto Jaansoo ja Interstudio toote- ja brändijuht Tatjana Kosminskaja.
  • Foto: Äripäev
Saatekülalisteks on disaini- ja digiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo ning Interstudio toote- ja brändijuht Tatjana Kosminskaja ja COO Anneli Pajumaa.
Jaansoo selgitab, kuidas teadlikult valida ja kombineerida brändi värve ning fonte, et need toetaksid ettevõtte identiteeti, ning toob välja suurimad vead, mida ettevõtted brändingu puhul teevad. Lisaks käsitletakse saates samm-sammult brändikeele auditi protsessi, mis aitab kuulajal hinnata, kas praegune brändikeel vastab ettevõtte väärtustele ja turupositsioonile.
"Brändikeele regulaarne uuendamine näitab ettevõtte uuendusmeelsust ja ajaga kaasas käimist," selgitas Jaansoo. "Uus brändikeel toob kaasa uut energiat ning kinnitab nii sise- kui välistasandil ettevõtte kvaliteeti ja professionaalsust."
Anneli Pajumaa ja Tatjana Kosminskaja jagasid Interstudio kogemusi visuaalse identiteedi arendamisel ning rääkisid, kuidas nende käive on brändiuuenduste toel kahekordistunud. "Õigesti tehtud bränding loob emotsionaalse sideme klientidega ja tõstab sind konkurentide seast esile. See on ettevõtte suurim vara," rääkis Kosminskaja.
Saadet juhib Keit Ausner.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.07.24, 11:28
Kulla hind hüppas uute rekorditeni, 2500 dollari tase on käeulatuses
Kulla hind tõusis nii dollaris kui euros uute rekorditeni. Turgude hinnangul on pärast Föderaalreservi juhi Jerome Powelli esmaspäevast sõnavõttu aina tõenäolisem, et keskpank otsustab juba septembris intressimäärasid kärpida. Just see andis lühiajalist pilti vaadates kullale tõuke ületada maikuus saavutatud tipud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele