Meiliturunduse jõud: kuidas tõsta oma brändi tuntust ja käivet
Infopanga turundusjuht Marko Kaldma, saatejuht Priit Kallas, Infopanga ärisuunajuht Elis Suik ja Eesti Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann.Foto: Äripäev
Kuidas teha edukat meiliturundust ja koostada baase, mis toovad ka tulemust? Selle teema telgitagused avab saates „Digiturunduse praktikum“ Infopanga turundusjuht Marko Kaldma, ärisuunajuht Elis Suik ja Eesti Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann tutvustavad enda edulugu meiliturunduses.
„Iga meil, mis kliendile saadetakse, peab teda kõnetama. Samuti ei tasu meili saata ainult üks kord, vaid tuleb olla järjepidev,“ ütles Infopanga turundusjuht Marko Kaldma.
Saates tuleb juttu meiliturunduse trendidest, baaside koostamisest, GDPR-piirangutest. Saates räägitakse täpselt lahti, mis kampaania Eesti Pakendiringlus tegi ning mis olid kampaania tulemused.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.