Hiina mootorrattad muutuvad tänu odavusele aina populaarsemaks, tõdes Helsingis toimunud Euroopa suurimat motonäitust MP-messut väisanud arvamustoimetuse juht Neeme Korv.

- Helsingis toimunud Euroopa suurimal motonäitusel MP-messut oli varasemast enam Hiina kaherattalisi. Foto: Neeme Korv
“Cfmoto kasvas Soome konservatiivsel mootorrataste turul 392% ehk ta kerkis suurte poiste sekka,” rääkis Korv Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Cfmoto ATVsid, kaherattalisi ja muid masinaid müüakse Eestiski, kuigi tegu on Hiina tootja kaubamärgiga.
Intervjuus vahendas Korv, mis trikiga müügimehed kliente Hiina rattaid ostma veenavad ning milliseid trende ta nädalavahetusel Helsingis toimunud motomessil veel märkas.
Samuti selgitas ta, miks mootorrataste müük vahetult majanduse seisu peegeldab ja mida eelmise aasta müüginumbrid näitasid. Lisaks andis ta soovitusi, millest pihta hakata, kui tuleb isu kaherattaline osta.
Küsis Meelis Mandel.
Muljeid motomessilt: hiinlased haaravad aina jõulisemalt turgu
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänavu kehtima hakanud mootorsõidukimaksu eel kasvas uute sõiduautode müük nii novembris kui ka detsembris ligi kaks korda, purustades mõlemal kuul 2007. aasta maikuu rekordilise näitaja.
Kuigi autode registreerimis- ja aastamaks võivad sõidukiomaniku panna vanduma, siis pikas plaanis harjutakse sellega ära, rääkis autoajakirjanik Karl-Eduard Salumäe.
Uusküla: automüük lisab detsembrile kõvasti kasvu
Jaekaubandusettevõtete müügimaht vähenes eelmisel aastal varasema aastaga võrreldes 3%, detsembris oli müügimaht 1% jagu suurem kui aasta tagasi, teatas statistikaamet.
Eksklusiiv Itaaliast!
Äripäev pääses Itaalias kõigi ülesse avanevate ustega Lamborghini mudelipõlvkondade rooli taha, Countachist Revueltoni. Leidke mugav isteasend, sõit tuleb pikk ja raju.
Pro Kapital Grupp AS asutati 1994. aastal Itaalia ettevõtja Ernesto Preatoni visionaarsel eestvedamisel, nähes võimalusi okupatsioonijärgsel, ent siiski tärkaval Baltikumi turul. Märgates nii Balti riikide kui ka Skandinaavia ja Mandri-Euroopa kultuurilisi ja majanduslikke sarnasusi, kasutas Preatoni ära esmaklassiliste maatükkide soodsat kättesaadavust – strateegiat, mis seisnes suure arendusportfelli omandamisel ning pani ühtlasi vundamendi tänasesse ulatuvale eduloole.