23. november 2016
Jaga lugu:

Visuaalse kuvandi üheks väljundiks võivad olla kaunid ettevõtte logoga kingitused 
koostööpartneritele.
Visuaalse kuvandi üheks väljundiks võivad olla kaunid ettevõtte logoga kingitused koostööpartneritele.  

Ettevõtte visuaalse kuvandi loomine algab harilikult logost, kuid ei tohiks kindlasti vaid sellega piirduda.

Ettevõtete läbimõeldud visuaalne kuvand võib avaldada muljet, tekitada aukartust või näidata kvaliteeti.

Ettevõtte identiteedi ja väärtuse loomise vajadus kehtib ka tööruumide ja üldkasutatavate pindade puhul, kus maine tõstmine on üsna lihtsalt võimalik visuaalse kvaliteedi tõstmise kaudu.Ettevõtte külalise või partneri jaoks on oluline esmamulje loomine. Eestis on avaliku hoone ehitaja kohustatud ehitusmaksumusest 1% eest kunsti tellima ning see ei ole sugugi kasulik ainult kohaliku kunstituru elushoidmiseks, vaid kunsti toomine avalikku ruumi edastab sõnumit ümbritseva väärtustamisest. Just sellest ideest lähtuvalt võiksid ettevõtete juhid mõelda suurelt oma visuaalse näo kujundamisel.

“Võimatust missioonist” ootamatu kunstiteoseni

Vana-Narva maantee tööstuspiirkonnas asub Nord Cocoa kontorihoone, mille fassaadi ja ilmet värskendati hiljuti eesmärgiga luua partneritele ja väliskülalistele kuvand edumeelsest ja tugevast ettevõttest. Ettevõtte direktori Arkadi Gorlatši palvel aasta tagasi hoone fuajeed külastanud Kaasinterjöör OÜ kunstnike sõnul tundus see võimatu ülesandena, kuid praegu asub avaras ja valgusküllases klaasist ustega ruumis massiivne klaasist seinainstallatsioon „The coolest place for cocoa“. Teosesse on põimitud põhjamaine kargus ja abstraktne Aafrika manner, kust pärinevad kakaooad, millega ettevõte tegeleb. Muidu ilmetus ja trööstitus piirkonnas asuva hoone uus nägu loob sinna ootamatu kvaliteedi.

Parima tulemuse toob usaldus

„Meie praktikas on harv nähtus klient, kes julgeb mõelda niivõrd suurelt, et loob ettevõttesse keskkonna, mis avaldab muljet ka kõige kapriissematele partneritele. Selliste projektide puhul on ülioluline, et klient usaldaks kunstnikke, nii sai tulemuseks teos, mis pakub rahuldust mõlemale osapoolele,“ ütlevad Klaasinterjöör OÜ kunstnikud Anu Jaanhold ja Sandra Allemann.„Meile mõjuvad julged kliendid inspireerivalt! Kunstnik ei ole mingi imeloom, kelle ideid tasuks karta. Oleme väike, aga paindlik loominguline ettevõte – sümbioos kunstist ja ärist,“ tutvustavad end Anu Jaanhold ja SandraAllemann, kes on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia Kujunduskunsti ja Klaasikunsti erialad. Aastate jooksul omandatud praktilised kogemused annavad neile oskuse ja teadmise lahendada ka klaasikunstiga seonduvaid tehnilisi lahendusi suuremate objektide puhul. Nad on rikastanud eraklientide kodusid ja ettevõtete interjööre juba aastast 2001. Kas olete märganud Vana Villemi Pubide klaasist lagesid ja vitraažidega ilmestatud interjööri? Samuti võib välja tuua Noorus Spa Narva-Jõesuus, mille restorani laudade kohal kõrgub 80 m² rikkalikku vitraažlage.Sel sügisel pöördus Klaasinterjöör OÜ kunstnike poole Estiko Plastar AS sooviga teha oma partneritele kingituseks seinakellad. Tulemuseks on soliidne mati pinna ja läikiva logoga kell, millele lisavad kvaliteeti kuldsed seierid. Täiusliku tulemuse annab kella pakend, millele on trükitud Estiko Plastari kuldne logo. Klaasinterjöör OÜ-l tuli valmistada 100 kella, millest osa jõuab kingituseks ka Rootsi.Ilu ei päästa maailma, kuid see loob meie ümber keskkonna, kus soovitakse viibida. Ettevõtete läbimõeldud visuaalne kuvand võib avaldada muljet, tekitada aukartust või näidata kvaliteeti. „On vaja vaid julgust ja initsiatiivi erineda või olla silmapaistvad. Klaasikunsti eelis kõikide uute materjalide ja tehniliste võimaluste juures on, et õige kohtlemise korral on see suurte võimalustega kallihinnaline ning efektne materjal,“  arvavad kunstnikud Anu Jaanhold ja Sandra Allemann, soovides inspireerivat uut aastat.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt