• OMX Baltic1,1%272,93
  • OMX Riga−0,25%880,12
  • OMX Tallinn1,19%1 729,38
  • OMX Vilnius0,15%1 034,42
  • S&P 500−0,19%5 780,8
  • DOW 30−0,26%42 402,87
  • Nasdaq −0,03%18 285,26
  • FTSE 100−0,07%8 237,73
  • Nikkei 2250,26%39 380,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,32
  • OMX Baltic1,1%272,93
  • OMX Riga−0,25%880,12
  • OMX Tallinn1,19%1 729,38
  • OMX Vilnius0,15%1 034,42
  • S&P 500−0,19%5 780,8
  • DOW 30−0,26%42 402,87
  • Nasdaq −0,03%18 285,26
  • FTSE 100−0,07%8 237,73
  • Nikkei 2250,26%39 380,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,32
  • ST
  • 25.09.18, 09:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti IT-firma lahendused aitavad veofirmade aega ja kütust säästa

Eesti kapitalile kuuluv GSMvalve OÜ pakub uudseid logistika- ja kaugvalveteenuste lahendusi – ettevõtte teenusteportfelli kuuluvad lihtsad ja mugavad ülesannete haldamise lahendused GSMtasks, sõidukite jälgimis- ja logistikateenuste terviklahendus Navirec ning äri- ja erakliendile suunatud valveteenused GSMvalve.
Eesti IT-firma lahendused aitavad veofirmade aega ja kütust säästa
  • Eesti IT-firma lahendused aitavad veofirmade aega ja kütust säästa
GSMtasks on äpipõhine nutikas veo- ja tööülesannete halduslahendus, mis haldab ja analüüsib reaalajas ettevõtte logistikat nii kontoris kui ka väljaspool seda, liites meeskonna tõhusamaks ja kiiremaks. Kui sa oled logistik ning sul on 10 autojuhti või kullerit, kellele kõigile on sul vaja saata tööülesandeid, aga sa ei saa või ei taha seda paberil teha, siis tuleb sul GSMtasks.com-i lehel omale konto teha, lisada süsteemi oma töömehed, kes tõmbavad äpid alla ja logivad sisse. Sina sisestad tööülesanded, aadressid ja tähtajad ning ongi kõik. Töömees saab vajadusel otse äpist kliendile helistada või talle sõnumi saata (ja vastupidi), klient saab aga kaardilt vaadata, kas töömees hakkab juba kohale jõudma.
GSMtasks lahendust kasutavad väga edukalt näiteks liftihooldajad (Eesti Otis AS), turvamehed (Securitas Eesti AS), autojuhid (SW Kütus OÜ, AS Est-Trans Kaubaveod), tooteesitlejad USAs, tordikullerid Londonis, jalgrattaparandajad Amsterdamis ja paljud-paljud teised.
Kui töömehed saavad tööülesande tehtud, saavad nad kohe võtta järgmise – nad ei pea kusagile helistama või veel hullem, minema kontorisse uusi tööpabereid võtma – nad saavad teenida rohkem raha väiksema ajakuluga. Töömees ei pea enam tegema muud kui tööd, ja kogu tööprotsess läheb oluliselt lihtsamaks.
GSMtasks annab ka kulude kokkuhoidu – ta pakub töömeestele näiteks välja juba optimeeritud tööringi, järjestades ülesanded kaardil kenasti ära. Samuti arvestab lahendus nii sõidu- kui ka tööaega.
Veelgi tähtsam on, et lahendus sisaldab eeltäidetud saatedokumente, mis liidestuvad kliendi veo-, müügi-, raamatupidamis- või mistahes muu majandustarkvaradega.
GSMtasks.com-i kodulehel on avalik ja lihtne API ja kliendid saavad ise liidestusega hakkama, GSMtasks integreerub paljude erinevate tarkvaradega – ja see tähendab, et kohe, kui töö tehtud ning klient töömehe mobiiliekraanile allkirja andnud, läheb e-dokument raamatupidamisse, kliendi omasse ka, kui vaja. GSMtasks sobib kõigile, kel vähegi mobiilne meeskond – kullerid, autojuhid, tehnikud –, kellele oleks vaja saata jooksvalt ülesandeid.
Laadi alla GSMtasks-i äpp, mis on saadaval nii Android- kui ka iOS-nutiseadmete jaoks, ja proovi nutikat veo ja tööülesannete halduslahendust.
Navirec võimaldab igal ajahetkel kontrollida ettevõtte sõidukite asukohta, jälgida nende kütusetaset, pidada sõidupäevikut ja palju muud. Vajadusel saab järgi vaadata, kus auto käinud on, kui kiiresti ta sõitnud on, kus ja millal parkinud ja kus ja millal tankinud jne.
Lisaks muidugi kütusekaartide import ja tahhograafide õhu kaudu alla laadimise võimalus. Automaatne kütusekaartide import tähendab seda, et ettevõtte kütusekaartide tankimisinfo imporditakse automaatselt kliendile meie süsteemi, andmetest genereeritakse raport kütuse tarbimise kohta ehk arvestuslik kütusekulu. Antud mugav lahendus näitab tuvastab, kas sõiduk asus ka GPS-koordinaadi-järgselt samas kohas, kus tankla aadressil kütusekaart sisestati ehk kas kütus ikka tangiti sellesse autosse. Kütusekaartide lahendus toimib meil praegu 3 suurema kütuseketiga: Circle K, Olerex ja Alexela. Antud lahendust saavad kasutada ka teiste kütusekettide kliendid, kuid sellisel juhul tuleb tankimiste andmed kliendil manuaalselt ise süsteemi importida – ka see pole raketiteadus.
Muu seas on teenuse hinna sees ka eluaegse garantiiga GPS-seade ise. Meil on tööl omad tehnikud, mis tähendab, et me oleme operatiivsed. Operatiivsus on me tugevus, me ei jäta klienti tema mures kunagi üksinda.
Laadi alla Navireci äpp, mis on saadaval nii Android- kui ka iOS-nutiseadmete jaoks, ja proovi nutikat sõidukite jälgimis- ja logistikateenuste terviklahendust.
Valveteenuseid pakub ettevõte GSMvalve kaubamärgi all aga juba 12 aastat, kaitstud saavad nii era- kui ka äriklientide ruumid ja vara. Kliendiks ootab GSMvalve OÜ kõiki – nii füüsilisi kui ka juriidilisi isikuid, nii suuri kui ka väikeseid ettevõtteid. „GSMautol on ca 40 000 autot süsteemis, sh Baltimaade suurima autopargiga ettevõte Omniva, aga seal on ka 1 autoga ettevõtteid! Ja veel – klient ei pea tingimata Eestis olema – meil on kliente 10 riigist, USAst Tansaaniani.
Tule ja tutvu meie toodete ja teenustega 28.–30. septembrini Tartus toimuval Motoshow’ messil, kus meil on eripakkumised messi külastajatele.
Ostusoovi või täiendavate küsimuste korral võtke ühendust meie abivalmis meeskonnaga ning koostöös leiame lahenduse, mis sobib kõige paremini just teie vara üles leidmiseks. Navireci müügiosakonnaga saab ühendust telefonil +372 5620 2273 või [email protected]
Kristo Keiv, tootejuht, GSM Valve OÜ

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele