Artikkel
  • Kuula

    Bluelark: Salesforce kogub Eestis jõudu

    Bluelark – Salesforce’i nõustamisettevõte – hakkab pakkuma Salesforce’i teenuseid klientidele Eestis ja Baltikumis. Ettevõte käib välja täiskomplekti Salesforce’i teenuseid – alates Salesforce’i juurutusest ja administreerimisest kuni äriprotsesside auditeerimise ja analüüsini.

    Bluelarki lõi Leedu tehnoloogiaettevõte Agmis, mis on olnud Salesforce’i partner juba alates 2014. aastast. „Oleme näinud Salesforce’i klientide pidevat kasvu Eestis ja Baltikumis. See nõudis Baltikumi-spetsiifiliste turuteadmistega kohaliku konsultatsioonifirma loomist, mis aitab Salesforce’i platvormi maksimaalselt ära kasutada,“ märkis Agmise tegevjuht Saulius Kaukenas.
    Agmise tegevjuht Saulius Kaukenas
    Rohkem kui 150 000 ettevõtet üle maailma kasutab Salesforce’i oma klientidega suhtlemiseks. Ülemaailmsed äriliidrid, sealhulgas Toyota, Amazon, Unilever ja Adidas, on ühed märkimisväärseimad näited Salesforce’i klientidest. Alates 2017. aastast on Salesforce’i turuosa võrreldes aastatagusega kasvanud stabiilselt 30%, kiireim kasv on toimunud Lääne-Euroopas ja Põhjamaades.
    Salesforce’i lahendused aitavad ettevõtetel parandada klienditeenindust, tõsta tootlikkust, toetada müügiprotsesse, automatiseerida turundust ja – mis kõige olulisem – kasutada ettevõtte andmeid tõhusate äriotsuste tegemiseks.
    „Salesforce on nagu operatsioonisüsteem ettevõtetele. Salesforce’i kasutades saavad ettevõtte erinevad osakonnad muretult infot jagada ning ka tuhandete töötajatega ettevõtted saavad klientidega ühehäälselt suhelda,“ märkis Kaukenas.

    Ülemaailmne rada

    „Otsustasime piirkonnas, kus Salesforce’i kasutajaskond pidevalt kasvab, käivitada uue ettevõtte, mis on pühendatud ainult Salesforce’i lahendustele. Sammu mõjutas ka Salesforce’i nõustamisteenuste kasv. Tulles vastu klientide nõudlusele, kasvas meie arendusmeeskond, kuhu lisandusid ärianalüütikud ja äriarenduse professionaalid, kes aitavad äriprotsesside paremaks juhtimiseks tehnoloogiaid rakendada,“ märkis Kaukenas. Bluelarki põhimeeskonda kuulub 30 kõrgelt kvalifitseeritud Salesforce’i spetsialisti.
    Möödunud aastal hakkasid Salesforce’i kasutama mitukümmend Balti keskmist ja suurettevõtet. Värskeimate klientide hulgas on piirkonna suurim pakiveoteenuste pakkuja – Salesforce aitas ettevõttel täita lockdown’i ajal suurenenud nõudlust tarneteenuste järele.
    Salesforce aitas ka ühel kõige kiiremini kasvaval finantsteenuste ettevõttel tagada klientide sujuvad liitumisprotsessid. „Meie 7-aastase partnerluse jooksul Salesforce’iga viidi palju meie projekte läbi välisturgudel – Põhjamaades, USAs ja isegi Lõuna-Aafrika Vabariigis. See aitas meie meeskonnal omandada rahvusvahelisi teadmisi, mida me toome ka Läti turule,“ lisas Bluelarki müügijuht Jurgis Bakanas.
    Bluelarki müügijuht Jurgis Bakanas
    Suurimate rahvusvaheliste ettevõtteprojektide hulka kuuluvad ka kindlustuse iseteenindusportaal ja poliiside müügi automatiseerimise tööriistad ühele Aafrika suurimale finantsteenuste kontsernile Old Mutual Insurance, lisaväärtusteenuste müügiportaal Lõuna-Aafrika kindlustusteenuste pakkujale Bidvest Insurance, samuti CRMi juurutamine Namiibia suurima telekommunikatsioonioperaatori Paratus Telecomi jaoks.
    „Viimasel kümnendil on Salesforce oma turuosa peaaegu neljakordistanud. Selle tulemuseks oli suur nõudlus Salesforce’i ökosüsteemi spetsialistide järele. Aastal 2022 töötab Salesforce’i keskkonnas üle 3,3 miljoni professionaali, Euroopas luuakse 300 000 uut töökohta,“ märkis Bakanas.

    Sertifitseeritud partneri asjatundlikkus

    Bluelarki teenused hõlmavad strateegilist ja tehnilist CRMi nõustamist. „Teekond kliendikogemuse täiustamiseni algab strateegilisest töötoast: milliseid ärieesmärke soovib ettevõte CRMi juurutamisega saavutada, millised tööriistad sobivad kõige paremini äriprotsesside haldamiseks. Salesforce on ainulaadne mitmekülgne tööriist, mis hõlmab lahendusi müügijuhtimisest klienditoe süsteemideni. Sertifitseeritud Salesforce’i partneritena on meie eesmärgiks esialgu selgitada välja ettevõtte vajadused, kohandada platvorm vastavalt vajadustele, tagada sujuv platvormi juurutamine, andmete migratsioon, töötajate koolitus ja pidev platvormi administreerimine,“ lisas Kaukenas.
    Härra Kaukenase sõnul on CRMi juurutamine ehk migratsioon keerukas ülesanne, mis koosneb paljudest komponentidest. „Organisatsioonimuudatuste projektide õnnestumiseks on lisaks tehnilistele ja analüütilistele oskustele vaja tihedat sidet arendaja ja kliendi ettevõtte vahel. Kohaliku turu mõistmine, kiire reageerimine ja tegutsemine samas ajavööndis – kõik on eelised, mida meie kliendid meie eelmistes Salesforce’i projektides kõrgelt hindasid,“ märkis Kaukenas.

    Kliendi edu platvorm

    Salesforce on globaalsel CRM-turul selge liider, omades lähimate konkurentidega võrreldes kolmekordset turuosa. Salesforce’i kiire kasv tulenes platvormi mitmekülgsusest ja terviklikust väljavaatest kliendisuhete haldamise suunas. „Kuigi Salesforce pakub müügijuhtimiseks või klienditeeninduseks eraldi tooteid, tekib kõige suurem väärtus nende omavahelisel suhtlemisel,“ ütles Bakanas.
    Veel üks suur Salesforce’i eelis – võimalus kohandada platvormi konkreetsete klientide vajadustele. Salesforce’i mooduleid saab võrrelda Lego ehitusklotsidega, millest igaühest saab ehitada ettevõtte äriprotsessidega kohandatud platvormi.
    „Näiteks COVID-19 pandeemiaga toimetulemiseks tutvustas Salesforce spetsiaalset vaktsiini pilvetööriista. Platvorm hoolitseb vaktsineerimisgraafikute, meditsiinipersonali ressursside eest, saadab automaatseid teateid ja meeldetuletusi selle kohta, millal patsient peaks protseduurile saabuma ning integreerib andmed riiklike tervishoiusüsteemidega. See on vaid näide sellest, kuidas olemasolevaid Salesforce’i tööriistu saab kohandada väga spetsiifilise tööraamistiku jaoks. Salesforce’i ökosüsteem sisaldab suurt valikut malle ja parimaid praktikaid, mida saab kiiresti kohandada konkreetse tööstusharu või ärisektori jaoks,“ märkis Bakanas.

    Bluelark on spetsiaalne Salesforce’i nõustamisteenus, mis aitab ettevõtetel kliente leida ja hoida. Bluelark on Salesforce’i sertifitseeritud partner. Ettevõte keskendub klientide teenindamisele Baltikumi ja Põhjamaade regioonis. Bluelark toob turule spetsiifilised Salesforce’i teadmised, et kasutada Salesforce’i Läti ettevõtete jaoks maksimaalselt ära.

    Soovite rohkem teada saada? Broneerige konsultatsioon: https://bluelark.digital/
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Bigbanki laenuportfell tegi rekordi
Bigbank avaldas 2024 aasta esimese kvartali tulemused, mille kohaselt brutolaenuportfell tõusis rekordilise 1,74 miljardi euroni, kasvades kvartaliga 86 miljoni euro võrra ehk 5% ja aastaga 325 miljoni euro võrra ehk 23%.
Bigbank avaldas 2024 aasta esimese kvartali tulemused, mille kohaselt brutolaenuportfell tõusis rekordilise 1,74 miljardi euroni, kasvades kvartaliga 86 miljoni euro võrra ehk 5% ja aastaga 325 miljoni euro võrra ehk 23%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Parima juhi nominent Annika Arras: ma olen täiega hea, isegi liiga hea
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Konkurentsiamet läks Eesti Energia kohtuasjaga järgmisele ringile
Konkurentsiameti ja Eesti Energia vaidlus järelevalvetasu suuruse üle jõudis ringkonnakohtusse, sest amet ei jäänud esimeses astmes saadud kaotusega rahule.
Konkurentsiameti ja Eesti Energia vaidlus järelevalvetasu suuruse üle jõudis ringkonnakohtusse, sest amet ei jäänud esimeses astmes saadud kaotusega rahule.
Elu Pae turul: „Iga aastaga läheb hullemaks“
Pae turul töötamine pole ainult äri, vaid ka sotsiaalne missioon, räägivad kohalikud müüjad. Aga seda tuleb teha kasumlikkuse piiril, tõdevad kauplemisala vanad olijad.
Pae turul töötamine pole ainult äri, vaid ka sotsiaalne missioon, räägivad kohalikud müüjad. Aga seda tuleb teha kasumlikkuse piiril, tõdevad kauplemisala vanad olijad.