You need to enable JavaScript to run this app.
Jäta menüü vahele
Tagasi
Menüü
Otsi
Деловые ведомости
Minu Äripäev
Telli
Kõik artiklid
Investor
Raadio
Arvamus
PRO
Edukas Eesti
TOPid
Gasell
Autod
Videokogu
Uudiskirjad
JUUBEL
PDF
Arno Sillat täitis elektrijaama võidusõidumasinatega. Nüüd täidab ka lugudega
Automüüjate liidu juht: mul ei ole oma autot
Arno Sillat: autoturgu tõukavad poliitiliselt laetud jõuallikad
Arno Sillat: kolm kriisi saavad mööda ja lähitulevikus rohkem ei tule
Loodetavasti saavad peamised kriisid sügiseks lahenduse ning vähemalt kümme aastat lastakse normaalselt elada, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Arno Sillat vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arno Sillat: Teslal on klassikaliste autotootjate, aga ka Riviani ees üks suur eelis
Senise info alusel tuleks maailma väärtuslikumate autotootjate hulka tõusnud Riviani pigem pidada üleshaibitud ettevõtteks, millel ei paista midagi erilist ette näidata olevat, kirjutab autode müügi- ja teenindusettevõtete liidu tegevjuht Arno Sillat. Muu hulgas nimetab ta ühe vähemtuntud potentsiaalika firma, kuhu Eesti investorid on juba raha pannud.
Automüüjad vaatavad elektrikaubikute käsule altkulmu
Lisakulu lööks otse tarbija rahakotti
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.
Arvamusliidrid: just nendesse kohtadesse peaks Eesti investeerima
Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele vastajad investeeriksid tervishoidu, haridusse, rohelisusesse, ühendustesse, teadusesse ja arendustegevusse, aga ennekõike tervishoidu.
„Autojutud“ 10. Milline auto läheb mitu korda kallimaks ja miks Eestis hübriidide tegemise plaan katki jäi
Eestis plaaniti juba poolsada aastat tagasi hübriidautosid valmistama hakata. Miks seda ei juhtunud?
Arno Sillat: elektriautode revolutsioon on poliitikute surutud
Elektriautod asendavad sisepõlemismootoriga neljarattalised üksnes eeldusel, et praegu kasutatavate liitiumioonakude asemele tuleb mõni tõhusam tehnoloogia, märkis Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu juht Arno Sillat.
Tippjuhid uuele valitsusele: tervislik on mitte karta
"Hetkel on oluline edasi liikumine, mitte nii-öelda peenhäälestamine," võtab tööandjate keskliidu volikogu esinaine, Circle K juht Kai Realo kokku tippjuhtide meeleolu valitsuse vahetusel.
Arno Sillat Hiina elektriautode buumist: kui Hiina võtab midagi ette, teeb ta selle ära
Mitmed Hiina autotootjad üritasid eelmisel kümnendil oma mudelitega Euroopa turul kanda kinnitada, kuid ebaõnnestunult.
Kokkuvõte raadiohommikust: meil on kaks võimalikku uut valitsust
Äripäeva raadio kolmapäevane hommikuprogramm analüüsis Jüri Ratase tagasiastumist ja valitsuse vahetumist.
Arno Sillat: sportautode müük õitseb
Koroona-aasta olnud automüügis raske, kuigi osa ettevõtteid on teinud ka üllatavaid rekordtulemusi, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu tegevjuht Arno Sillat.
Pilk liisingu telgitagustesse ehk miks luksusautode müük kriisis särab?
AMTELi tegevjuht Arno Sillat ja Luminori liisingu juht Andrus Soodla räägivad värskes Äripäeva Raadio saates "Finantsuudised fookuses", mis toimub liisingturul nii eraisiku kui ka ettevõtja vaatest.
Neli lugu, mis näitavad Eesti autonduse eripära
Kas teadsite, et Eesti on tootnud suurusjärkude võrra rohkem vormeleid kui Ferrari? Aga seda, et juba 1970. aastal valmis Tallinnas hübriidauto lootusega hakata selliseid siinmail tootma?
Lenini sünnipäevaks valminud hübriid ja kõik need vormelid. Tehtud Eestis!
Kas teadsite, et Eesti on tootnud suurusjärkude võrra rohkem vormeleid kui Ferrari? Aga seda, et juba 1970. aastal valmis Tallinnas hübriidauto lootusega hakata selliseid siinmail tootma?
Viie aastaga lisandub Eestisse 100 000 autot
Eesti autopark suureneb suurusjärgus 100 000 auto võrra viie aasta jooksul ja praeguse seisuga peaks olema vähemalt iga töötava inimese kohta üks auto, ütles Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat.
Automüüki tabas märtsis terav langus
Eesti uute sõiduautode turul toimus märtsis tugev langus ja eelmise aasta märtsiga võrreldes müüdi uusi sõiduautosid 24,5 protsenti vähem.
Arno Sillat: lugu juhist, kes kukkus kõrgelt ja kiiresti
Carlos Ghosn, kelle suurejoonelisest põgenemisest Jaapanist maailma meedia viimastel päevadel pajatab, on kiirelt liikunud mõjukate nimekirjast petturite listi, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat.
Eesti on Euroopa autoturu prügikast
Eesti kasutatud autode turul liigub väga palju Euroopast imporditud avariilisi sõidukeid, mille vigasid ei ole heast hinnast pimestatud ostja tähele pannud. Mõnikord ei jõua 3000 eurot ja alla selle maksnud sõiduk isegi müügiplatsilt ära sõita.
Külmumishirmud majanduses on alusetud
Kuigi Eesti majanduskasvu varjutab tööjõupuudus ja palgasurve, on nõudlus nii ehitus- kui ka autoturul tugev ning ei näita raugemismärke, tõdesid Nordeconi juhatuse esimees Gerd Müller ja Eesti Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) juht Arno Sillat Äripäeva raadio saates „Kuum tool“.
Leedut tabas saladuslik buum
Leedu automüügis torkab silma mitu anomaaliat, mille seletamisega jäävad hätta nii Eesti kui ka Leedu ekspert.
Täna hübriid, homme elekter
Kuigi maailm liigub transpordis järjest keskkonnasõbralikumate tehnoloogiate kasutuselevõtu poole, sõidab suurem osa inimesi ka 10 aasta pärast ilmselt bensiini- või diiselsõidukiga, kirjutab autode müügi- ja teenindusettevõtete Eesti liidu (AMTEL) tegevjuht Arno Sillat.
Kas kurvi tagant paistab buum?
Pikk, järskude tõusudega kasv sunnib küsima: mis saab siis, kui küpseb uus buum, mille varjus varitseb uus kukkumine?
Uute sõiduautode turul tuurid sees
Veidi tagasihoidlikuma septembri järel kasvas oktoobris Eestis uute sõiduautode müük taas tempokamalt, vahendas Eesti Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liit AMTEL.
Sõiduautode müük kihutab edasi
Uute sõiduautode müük Eestis jätkus tõusulainel ka augustis ja samuti kasvas tarbesõidukite müük, teatas AMTEL.
Tesla jätab massid külmaks
Elektriautode pidu Eestis on lõppenud. Kõik ostutoetust saanud autod on kohal ja uusi tellimusi lisandub minimaalselt. Paljuräägitud Teslade müük aga on tagasihoidlik ja ilmselt ei levi need autod ka massidesse, leiab AMTELi tegevjuht Arno Sillat.
Riik, kuula ikka ettevõtjate nõu
Eesti on paljuski „õhuke riik“, mis nõuab efektiivset toimimist ning oma kodanike kaasamist meid kõiki puudutavate otsuste tegemisel. Paraku kippus riigieelarvega seotud seadusemuudatuste väljatöötamisel ja esitlemisel riik käituma läbi rahandusministeeriumi risti vastupidi, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Arno Sillat.
Menüü
Uudised
Raadio
Otsing
Minu Äripäev