Majutusasutuste TOPi võitja: turunduses tuleb olla nutikas
Hotellivaldkonnas on turundusele kulutatavad summad küllaltki piiratud, seetõttu peab olema innovaatiline ja suure analüüsivõimega, et teha õigeid ja jätkusuutlikke otsuseid, rääkis majutusasutuste TOPi võitja Hotell Euroopa emaettevõtte Hestia Hotel Groupi tegevjuht Kaisa Mailend. Sektoris pakuvad muret nii välisturistide ööbimiste vähenemine kui jagamismajanduse maksustamise piiratus.
Majutusasutuste TOPi võitis Hestia Hotell Europa.Foto: Andras Kralla
Kuidas hindate Hestia Hotel Europa tulemusi 2017. aastal? 2017. aasta oli mitmes mõttes erakordne aasta ning see puudutas kindlasti paljusid sektoreid.
Eesti Euroopa Liidu eesistumine tõi kogu Eesti ja Tallinna suuremalt kaardile, lisandus ja kasvas reisijate segment, mida tava-aastal poleks sellises mahus olnud.
Hestia Hotel Europa käibekasv ületas kindlasti meie ootusi. Olime küll eelarvete tegemisel optimistlikud, kuid tulemus üllatas meid siiski väga positiivselt. Kogu grupi võtmes oli 2017. aasta ka märgilise tähtsusega, kuna 1. novembril 2017 tulime turule uue hotellibrändiga Hestia Hotel Group. Ühendasime oma hotellid tugeva kontseptsiooni ja nime alla, liites brändiga viis hotelli Eestist ja ühe hotelli Lätist.
2017. aasta edukuse märksõna võiks olla, et ühtsuses peitub jõud.
Mis on käesoleva aasta kõige suuremad väljakutsed? Tõsine hoiatus on eelmise aasta välisturistide ööbimiste languse tendents, majutusteenuse jagamismajanduse kasvav trend ja selle majandusharu maksustamise piiratus ning kvalifitseeritud tööjõu nappus. Sarnaste probleemidega üritame kogu Hestia grupi raames igapäevaselt tegeleda. Mida enam me teadvustame probleeme, seda lihtsam on oma tegevustes fookust hoida.
Kuidas te ennast Eestis ja välisturul turundate? Milliseid tegevusi teete ja kuidas need tegevused on tulemusi toonud? Hestia Hotel Europa kliendisegment on mitmekülgne, kus külalisi on nii sise- kui välisturult. Turundus on järjest enam pöördunud digi- ja sotsiaalmeedia nägu. Enam pole tihti näha paberkandjal turundusmaterjale või turundustegevusi. Digiturunduse suureks plussiks on selle reaalne suunamine õigele sihtrühmale ja sealt omakorda mõõta tulemusi.
Hotellivaldkonnas turundusele kulutatavad summad on küllaltki piiratud, peame olema väga innovaatilised ja suure analüüsivõimega, et teha õigeid ning jätkusuutlikke otsuseid.
Meie turundamise oluline osa on ka edasimüüjatel, koostööpartneritel. Seda kõike küll teatud hinna eest, kuid nende haardeulatus võib olla väga suur. Paljuski on hotelli enda teha, kuidas nendes kanalites esile tõusta ja kliendivalikutes esimene olla.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.