Praegu saab Soomes, Rootsis, Taanis, Norras ja Islandil NBC saateid vaadata 3,7 miljonit peret.
NBC Super Channeli turundusdirektor Paul Maglione loodab, et tuleval aastal küünib Super Channelit vaatavate perede arv Põhjamaades 5--8 miljonini.
NBC Super Channeli äriuudiste kanal hakkab tööle tuleva aasta esimesel poolel. Selle vahendusel saab jälgida majandusuudiseid reaalses ajas nii Ühendriikides, Aasias kui Euroopas.
Maglione võrdles uut kanalit majanduslehega Economist, mis pakub endisest spetsiifilisemaid äriuudiseid. Praegu on Euroopas ainult üks sellelaadseid majandusuudiseid edastav kanal ja see on Dow Jonesi EBN-kanal. Super Channeli eeliseks kujuneb tema 24tunnine töösolek, arvas Maglione.
Uue kanali põhiliseks turunduspiirkonnaks on Põhjamaad, Saksamaa ja Suurbritannia.
NBC Super Channel jääb Euroopas reklaamituludelt alla muusikakanalile MTV, spordikanalile Eurosport ja uudistekanalile CNN. Uue kanali töölehakkamisel loodab Super Channel oma reklaamitulusid suurendada eelkõige pangandusreklaamidega.
Viimase aasta jooksul NBC Super Channel kulutanud programmide arendamisele, teadusuuringutele ja personalile umbes 100 miljonit dollarit.
Suurte investeeringute tõttu ei ole Super Channel Maglione'i sõnul veel tulutoov, kuid kasumisse tahetakse jõuda hiljemalt 1997. aastal.
NBC Super Channel tekkis 1993. a, kui Ameerika NBC ostis ära Euroopa kapitalile kuulunud Super Channeli. Uue nime all alustas kanal tööd 1993. a oktoobris. NBC Super Channelile toodavad programme muu hulgas Inglise ITN ja Financial Times Television, Saksa ZDF ja Prantsuse TF1. Firma peakorter asub Londonis Hammersmithis ja seal töötab sadakond inimest. KL
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.