• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,18%5 970,15
  • DOW 300,12%42 221,44
  • Nasdaq −0,45%19 458,51
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,51
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,18%5 970,15
  • DOW 300,12%42 221,44
  • Nasdaq −0,45%19 458,51
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,51
  • 29.11.95, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sõidukimaksu teenindav pank pole valitud

Tonsiveri sõnade kohaselt kaalutakse nii Tallinna Panga, Ühispanga kui Tööstuspanga kandidatuuri. Kõigis nendes pankades on hoiul ka linna eelarvelised vahendid.
Mootorsõidukimaksuga maksustatavatele isikutele tehakse konto number teatavaks 2. jaanuaril. Sellest kuupäevast hakkab Tallinna autoomanike suhtes kehtima mootorsõidukimaks viis krooni auto võimsuse iga kilovati pealt.
Tallinna linnavolikogu rahandusnõuniku Enn Roose kinnitusel on volikogu teinud ettepaneku kehtestada mootorsõidukimaks üle Eesti. Sellega välditaks tema sõnul olukorda, kus pealinlased sooviksid registreerida oma sõiduki väljaspool Tallinna.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Roose sõnade kohaselt saaks kehtiva korra järgi mootorsõidukimaksu tasumata jätnutelt nõuda maksmist kahe-kolmekordses ulatuses.
Firmade puhul oleks aga võimalik vajaduse korral arestida ka näiteks ettevõtte pangakonto.
Tallinna autoregistrikeskuse kesktalituse juhataja Boriss Põldre on öelnud, et mootorsõidukimaksu kehtima hakkamise korral on vaja parandada liikluseeskirja punkti, mis kohustab sõidukijuhti kaasas kandma kindlaksmääratud dokumente. Hetkel pole dokumentide nimekirjas mootorsõidukimaksu kviitungit, mistõttu ei saa liikluspolitsei nõuda ka selle ettenäitamist.
Tallinna linnavolikogu majandusnõuniku Raul Tammerti ütlust mööda on linnavolikogul lähemal ajal kavas luua linna transpordikontroll, mis hakkaks kontrollima mootorsõidukimaksu tasumist ja parkimise korda Tallinnas.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele